قم نيوز : یکی از مراجع تقلید گفت: نظام و انقلاب اسلامی امانتی است در دست ما، حفظ این انقلاب و دستاوردهای نظم مقدس اسلامی و تقویت آن بر همه افراد لازم است و هر مسئولی وظیفه دارد با خدمت کردن مردم را نسبت به نظام مقدس اسلامی خوش بین کند.
آیت‌الله نوری همدانی: حفظ دستاور های نظام مقدس اسلامی بر همه افراد لازم است
آیت‌الله نوری همدانی: حفظ دستاور های نظام مقدس اسلامی بر همه افراد لازم است
به گزارش قم نیوز پیش از ظهر امروز در دیدار با دکتر غلامرضا، معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به تاکید اسلام بر مسئولیت پذیری و اهمیت آن فرمودند: اسلام برای هر فرد سه نوع مسئولیت فردی، اجتماعی و مسئولیت شغلی معین نموده است. 

وی در ادامه افزود: مسئولیت فردی برای خودسازی انسان است چرا که انسان باید از بدو تولد به دنبال پیشرفت و تعالی خود باشد.

آیت الله نوری همدانی یکی از مسئولیت های مهم را توجه به سرنوشت و جریان های امت اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: توجه به جامعه اسلامی و مسلمانان بسیار مهم است و در این موضوع مرزهای جغرافیایی مطرح نیست، هر مسلمانی نسبت به برادران مسلمان خود در هر کجای عالم مسئول است‌.

مرجع تقلید شیعیان در ادامه مسئولیت شغلی را بسیار خطیر عنوان و فرمودند: شغل هر فرد به صورت امانتی بر عهده او می باشد نه وسیله کسب درآمد و تامین معیشت، از این رو باید امانت دار مردم بود و هر فردی در هر مسئولیت و شغلی که فعالیت دارد باید از فرهنگ اسلام و سیره اهل بیت (ع) پیروی کند.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت حفظ نظام و دستاورهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: این نظام و انقلاب امانتی است در دست ما، حفظ این انقلاب و دستاور های نظم مقدس اسلامی و تقویت آن بر همه افراد لازم است و هر مسئولی وظیفه دارد با خدمت کردن مردم را نسبت به نظام مقدس اسلامی خوش بین کند.

 مرجع تقلید شیعیان یکی از راه های موثر در تقویت نظام را همکاری بین مردم و مسئولین عنوان و خاطر نشان کرد: انشاء الله با همکاری و همدلی میان مردم و مسئولین مشکلات موجود از پیش رو برداشته و شاهد سربلندی روزافزون نظام مقدس اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcawin6i49nww1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما