جمعه ۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : 106015

آئین تجلیل از 29 پزشک نمونه استان قم برگزار شد

قم نيوز : به مناسبت روز پزشک، آئین تجلیل از پزشکان نمونه استان قم با حضور استاندار و سایر مسئولان استانی برگزار شد.
آئین تجلیل از ۲۹ پزشک نمونه استان قم برگزار شد
آئین تجلیل از ۲۹ پزشک نمونه استان قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز آئین تجلیل از 29 پزشک نمونه استان قم امروز با حضور مسئولان استانی و با تقدیر از خانواده چهار شهید مدافع سلامت برگزار شد.

سید محمد شاهچراغی استاندار قم در این مراسم با قدردانی از تلاش شبانه روزی پزشکان گفت: پزشکان در دوران سخت مبارزه با ویروس کرونا صحنه‌هایی ماندگار از ایثار و فداکاری را ترسیم کردند.

وی افزایش تخت‌های درمانی را مورد توجه قرار داد و گفت: تلاش دولت سیزدهم عمل به تعهدات است و با توجه به دور دوم سفر استانی رئیس جمهور، ضروری است مشکلات حوزه سلامت احصا شود و در این زمینه از هیچ کمکی فروگذاری نخواهیم کرد،طی این چند سال به‌ویژه با گسترش ویروس کرونا شاهد تلاش‌های صادقانه و خالصانه کادر درمان بودیم که به‌نوبه خود از آنان قدردانی می‌کنم.

استاندار قم ادامه داد: اگرچه مردم هم به میدان آمدند اما تلاش‌ها، زحمات و پیگیری‌های شبانه‌روزی کادر درمان، پرستاران و جامعه سلامت به‌ویژه در شهر مقدس قم به‌واسطه ظرفیت‌های خوبی که در کادر درمان پزشکی داریم غیرقابل انکار بوده و جای قدردانی دارد.

به گفته شاهچراغی استان قم درزمینه زیرساخت‌ها به‌ویژه حوزه مراکز درمانی، افزایش تخت‌های درمانی و .. نیاز به همکاری و همیاری مضاعف دارد؛ در این دولت تیم مشترک خوبی متشکل از مسئولین استانی با حمایت بزرگان و علما شکل‌گرفته و اقدامات خوبی به واسطه سفر اول دولت کنونی به استان در حال انجام است که شایسته تقدیر است اما کارهای بر زمین‌مانده به‌ویژه در حوزه سلامت داریم که امیدواریم با سفر دوم ریاست جمهوری به استان رفع شود.

استاندار قم با بیان اینکه دولت کنونی برنامه‌های زیادی برای تحقق تعهدات خود دارد، گفت: طی یک سال اخیر اقدامات دولت مؤید این امر است که اصرار به انجام تعهدات گذشته دارد و به تعهداتش نیز عمل کرده است.

همچنین آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های پزشک تراز جامعه اسلامی گفت: پزشکان با حرکت بر مدار بینش عقلی و فلسفی و اخلاق حرفه‌ای و توجه به سلامت معنوی می‌توانند به سمت تعالی جامعه حرکت کنند.

مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این مراسم با تبریک روز پزشک از تلاش‌های جامعه سلامت و به ویژه پزشکان در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اهمیت اعتماد مردم به نظام سلامت خاطرنشان کرد: جامعه سلامت همواره با دو بال اخلاق و معنویت در جهت اعتماد مردم به نظام سلامت گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca6in6m49nww1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما