قم نيوز : استاندار قم گفت: ۱۷ روستای قنوات دارای آب شرب می‌شوند و ظرف دو ماه دیگر این مشکل برطرف می‌شود که این کمک بزرگی برای زندگی مردم خواهد بود، راه و برق هم مسائلی دارد که سازمان‌های مربوطه این مشکلات را دنبال می‌کنند.
استاندار قم: آب شرب ۱۷ روستای بخش قنوات در آینده نزدیک تأمین می‌شود
استاندار قم: آب شرب ۱۷ روستای بخش قنوات در آینده نزدیک تأمین می‌شود
به گزارش قم نیوز سید محمدتقی شاهچراغی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری و بررسی اجرایی شدن مصوبات سفر قبلی خود به قنوات اظهار داشت: برخی از مصوباتی که در قنوات داشتیم انجام‌ شده که جای خوشحالی دارد، اما ما باید به سمتی برویم که تمامی مصوبات اجرایی شود.

وی افزود: زمانی که ما گرفتار روال‌های بیهوده شویم، کارها روی زمین می‌ماند و اگر صرف دستور دادن باشد که بسیاری از کارها قبلاً انجام می‌شد و انجام کارها نیازمند حضور در میدان است،  به‌ عنوان نمونه در زمینه برق، گاز، آب و راه همه نیروهای جهادی پای‌کار آمده‌اند تا مشکلات برطرف شود.

استاندار قم با بیان اینکه درست است که مشکل وجود دارد، اما با زمان‌بندی درست می‌توانیم به‌ تمامی کارهای استان برسیم، یادآور شد: موضوع آب قنوات اتفاق خوبی بود که رخ داد و در اولین حضور خود شنونده گله‌های مردم قنوات بودیم و آن‌ها به ما می‌گفتند که آب‌هایی که می‌نوشند کسی ندیده و حتی نخورده است.

وی تصریح کرد: 17 روستای قنوات دارای آب شرب می‌شوند و ظرف دو ماه دیگر این مشکل رفع می‌شود که این کمک بزرگی برای زندگی مردم خواهد بود؛ راه و برق هم مسائلی دارد که سازمان‌های مربوطه این مشکلات را دنبال می‌کنند.

شاهچراغی تأکید بر اینکه از مجموع دو هزار میلیارد تومان، 700 میلیارد تومان از دولت دریافت کرده‌ایم و دولت قول مساعد داده که تا انتهای سال تمام مبلغ مصوب را به استان تحویل دهد، گفت: برای برنامه سفر دوم رئیس‌ جمهور به قم ادارات ما به یک جمع‌بندی جامع برسند که چه امکاناتی داریم و از چه امکاناتی محروم هستیم تا در سفر بعد پیگیر شویم.

به گفته وی، در حوزه بهداشت و درمان احداث بیمارستان جدید جهت‌گیری دولت نیست، اما مسئولین مربوطه به دنبال این باشند که به شیفت‌های فعالیت مراکز درمانی قنوات اضافه کنند که مردم ازاین‌جهت کمبودی حس نکنند.

استاندار قم اضافه کرد: اگر گرفتار این شویم که کار را به دیگری حواله کنیم، به‌جایی نخواهیم رسید؛ نباید 20 طرح که در بازدید قبل مصوب شده بود روی زمین می‌ماند و این‌ها بعضاً به این دلیل بوده که مدیران به امید دیگری کار را رها می‌کنند؛ جز ما کسی نمی‌تواند کاری انجام دهد و خود ما هستیم که باید مسائل را رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما مسئولیت نگرفته‌ایم که بگوییم ابلاغ این است و هیچ راهی ندارد، اظهار داشت: از یک جایی شروع کردن، دویدن و اصرار کردن است که مشکلات ما را حل می‌کند؛ اینکه مدیری بگوید که ما نامه زدیم، آن مسئول جواب نمی‌دهد و نمی‌شود، قابل‌قبول نیست؛ مدیران باید به وزارتخانه‌های مربوطه مراجعه کنند و بر سر مسائل استان خود اصرار بورزند.

شاهچراغی عنوان کرد: ما در زمینه آب شرمنده مردم قنوات هستیم؛ اگر قرار است که ما باشیم و این مشکلات که قابل‌حل است، پابرجا باشد، چه دلیلی بر بودن ما وجود دارد؟ ما باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم؛ بالاخره ما مسئول استان هستیم و وظیفه‌داریم که مشکلات را حل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مسائل بین دستگاهی را ما قبول نداریم که فرد بگوید که ما نامه زدیم و طرف مقابل قبول نکرد؛ بسیاری از کارها با یکدلی و هماهنگی حل‌ شده و بسیاری از کارهایی که مانده با این روحیه حل می‌شود. ما نباید به دنبال این باشیم که توپ را به زمین دیگری بیندازیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjomevauqeyyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما