پنجشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : 106105

اختصاص 100 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت ورزشی در قم

قم نيوز : استاندار قم گفت: برای تکمیل سالن ورزشی ۴۵۰۰ نفری پردیسان ۶۰ میلیارد تومان، مناسب‌سازی ورزشگاه تختی برای استفاده بانوان ۲۰ میلیارد تومان و برای تجهیز خانه‌های ورزشی و توسعه زمین چمن‌های مصنوعی ۱۳ میلیارد تومان از محل سفر رئیس‌ جمهور اختصاص یافت.
اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت ورزشی در قم
اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت ورزشی در قم
به گزارش قم نیوز سید محمدتقی شاهچراغی صبح امروز در آیین تجلیل از مدال‌آوران برون‌مرزی قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) قم برگزار شد، اظهار داشت: در قالب سفر دی‌ماه سال گذشته رئیس‌ جمهور به قم 100 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی این استان اختصاص‌ یافته است.

وی ادامه داد: برای تکمیل سالن ورزشی 4 هزار و 500 نفری پردیسان 60 میلیارد تومان و مناسب‌سازی ورزشگاه تختی برای استفاده بانوان 20 میلیارد تومان از محل سفر رئیس‌جمهور اختصاص‌یافته است.

استاندار قم با بیان اینکه همچنین برای تجهیز خانه‌های ورزشی استان 8 میلیارد و توسعه زمین چمن‌های مصنوعی نیز 5 میلیارد تومان از این محل تخصیص‌یافته است، مجموعه مدیریت استان برای ارتقا و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی نهایت تلاش و حمایت خود را به کار خواهد بست.
وی اهمیت به ورزش و حفظ تندرستی را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: کسب قهرمانی در رویدادهای ملی و بین‌المللی سبب تزریق حس نشاط و شادی در جامعه می‌شود.

شاهچراغی ادامه داد: در سال‌های گذشته به‌رغم اقدامات انجام‌ شده، فضای مطلوبی در ورزش استان حاکم نبود و امید می‌رود در دوره جدید نسبت به ساماندهی اوضاع و به‌روزرسانی خدمات اتفاقات خوبی رقم بخورد.

وی اضافه کرد: مجموعه مدیریت استان نسبت به حمایت از تیم‌های لیگ برتری فردوس قم در فوتسال و تیم بسکتبال شیمیدر نگاه مثبتی دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcawin6m49nw61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما