قم نيوز : رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: بستر خدمت‌رسانی به استان قم، ام‌القرای جهان اسلام برای مسئولان در این شهر فراهم شده است که باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنند.
آیت‌الله رجبی: مسئولان قم از فرصت خدمت‌رسانی به مردم به بهترین نحو استفاده کنند
آیت‌الله رجبی: مسئولان قم از فرصت خدمت‌رسانی به مردم به بهترین نحو استفاده کنند
به گزارش قم نیوز مرتضی خوش‌لهجه مدیرعامل شرکت گاز استان به همراه جمعی از مدیران و معاونان این شرکت با حضور در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، با آیت‌الله محمود رجبی، رئیس این موسسه دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله رجبی در این جلسه با بیان احادیث و روایاتی درباره جایگاه شهر مقدس قم در جهان اسلام گفت: این شهر ام‌القرای جهان اسلام و تشیع است و باید بیش از پیش به آن توجه شود.

وی خدمت به خلق را یکی از شئون عاقبت‌به‌خیری و سعادت دنیا و آخرت عنوان کرد و افزود: خدمت‌گزاری و خدمت‌رسانی در قم دارای جایگاه رفیع‌تری است و کار برای قم کار برای اهل بیت(ع) و امام زمان(عج) بوده ، رضایت آنان را در پی داشته و ثوابی مضاعف دارد.

رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: بستر خدمت‌رسانی به استان قم، ام‌القرای جهان اسلام برای مسئولین در این شهر فراهم شده است که باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنند.

آیت‌الله رجبی همچنین اصل پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی را به منزله پذیرش خدمت به مردم دانست و گفت: مدیران و کارکنان هر یک از بخش‌های اداری در انجام امورات مردم و تسریع در خدمت‌رسانی به آن‌ها تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

وی تاکید کرد: مدیران و مسئولان در قم باید به این نکته توجه داشته باشند که هر تصمیم و اقدامشان باید در مسیر اعتلای جایگاه شهر قم، تقویت باورهای دینی و تمدن‌سازی اسلامی باشد و این مهم جز با دغدغه‌مندی و به کارگیری مدیران انقلابی و جهادی محقق نخواهد شد.

در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت گاز استان قم به ارائه گزارشی از وضعیت گازرسانی در سطح استان قم و خدمات شرکت ملی گاز ایران پرداخت و گفت: سهم شرکت گاز در سبد انرژی مردم در سطح کشور 85 درصد است که این میزان فشار زیادی را به صنعت گاز کشور وارد می‌کند.

خوش‌لهجه با اشاره به افزایش دما در تابستان امسال، افزود: با تلاش مضاعف همکاران در شرکت ملی گاز ایران در تامین گاز مورد نیاز نیروگاه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت کامل نیروگاه‌ها در تامین برق کشور، مردم این تفاوت را نسبت به سال گذشته احساس کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 99/5 درصد از جمعیت شهری و 99/3 درصد از جمعیت روستایی در سطح استان قم از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

به گفته وی چهار هزار و 200 صنعت عمده و جزء نیز در استان قم از نعمت گاز برای تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgt39quak9zq4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما