قم نيوز : مالک سابق تیم فردوس گفت: بعد از به‌وجود آمدن مشکلات مالی تصمیم گرفتیم تیم را به یک سرمایه‌گذار بخش خصوصی که در قم فعالیت دارد، واگذار کنیم.
تغییر مالکیت تیم فوتسال فردوس/ نوید روز‌های بهتر برای فوتسال‌ قم
تغییر مالکیت تیم فوتسال فردوس/ نوید روز‌های بهتر برای فوتسال‌ قم
به گزارش قم نیوز رسول قلی‌زاده مالک سابق تیم فوتسال بزرگسالان فردوس قم ظهر امروز با اشاره به تغییر مالکیت این تیم بیان کرد: همان‌طور که فوتسال‌دوستان قمی مطلع هستند ما از ابتدای فصل گذشته دچار مشکلات مالی شدیم و نتوانستیم تیم را به خوبی تقویت کنیم و نفرات بسیاری را از دست دادیم.
وی افزود: قبل از شروع فصل جدید تصمیم گرفتیم تیم را به استان دیگر واگذار کنیم که با مخالفت فوتسال‌دوستان و اداره کل ورزش و جوانان رو به رو شدیم و مقرر شد که تیم به مدت یک‌سال در اختیار هیأت فوتبال استان قم قرار گیرد اما با توجه به هزینه‌های بالای تیم‌داری این هیأت هم نتوانست تیم‌داری کند.
قلی‌زاده تصریح کرد: با توجه به مشکلات مالی و بدهی‌هایی که به مجموعه‌های مختلف داشتیم بنده نیز به تنهایی قادر به تیم‌داری نبودم و بعد از برگزاری جلسات مختلف با شرکت‌های بخش خصوصی بالاخره با یک شرکت سرمایه‌گذار در قم به توافق رسیدیم.
مالک سابق تیم لیگ برتری فردوس اظهار کرد: این شرکت در حوزه بازرگانی فعالیت می‌کند و در منطقه ویژه سلفچگان نیز مستقر است، مطمئن هستم با وجود این سرمایه‌گذار در استان؛ فوتسال قم بسیار پیشرفت خواهد کرد و طبق گفته مدیران این شرکت، هدف‌گذاری آن برای کسب یک جام قهرمانی برای فوتسال قم است.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه  آیا دوباره به فوتسال برخواهید گشت؟، گفت: فوتسال بخشی از زندگی من است و من به این رشته ورزشی علاقه دارم؛ هیچ‌کس نمی‌تواند من را از فوتسال جدا کند و بعد از استراحت یک ساله دوباره تیم‌داری را از لیگ دو شروع خواهم کرد.
قلی‌زاده خاطرنشان کرد: در این چندسال تجربه زیادی کسب کرده‌ام و نمی‌گذارم این تجربه خاک بخورد؛ با کمک دوستانم قم را صاحب تیم لیگ‌برتری دیگری خواهیم کرد. هدف من کسب قهرمانی برای فوتسال قم بود؛ حالا که در دوران مدیریت من این موضوع تحقق پیدا نکرد، آرزو می‌‌کنم فردوس با مدیریت جدیدش قهرمان لیگ برتر شود.
مالک سابق باشگاه فردوس در پایان عنوان کرد: از مسئولین استان تقاضا می‌کنم از مالک جدید فردوس حمایت کنند؛ وجود این شرکت می‌تواند افتخارات بزرگی را برای فوتسال قم به ارمغان بیاورد، از هواداران عزیز قمی هم می‌خواهم مانند گذشته از تیم شهرشان حمایت کنند، این هواداران سرمایه اصلی فردوس است.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchm-nzq23nvzd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما