دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : 106228
منبع : قم نیوز

توزیع 50 هزار پرس غذای گرم میان زائران اربعین در قم

قم نيوز : معاون آماد و پشتیبانی قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: طی ۱۰ روز گذشته، ۷۵ هزار قرص نان و ۵۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین زائران اربعین در این قرارگاه توزیع شده است.
توزیع 50 هزار پرس غذای گرم میان زائران اربعین در قم
توزیع 50 هزار پرس غذای گرم میان زائران اربعین در قم
به گزارش قم نیوز عباس آخوندی معاون آماد و پشتیبانی قرارگاه مردمی اربعین استان قم با اشاره به اینکه از ۷ شهریور‌ماه فعالیت معاونت پشتیبانی در قرارگاه مردمی اربعین آغاز شده است، بیان کرد: برای زائران سیدالشهدا(ع) سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام در این قرارگاه تدارک دیده شده و تاکنون بیش از ۵٠ هزار پرس غذا طبخ و توزیع شده است. 

وی با بیان اینکه ۳ واحد نانوایی، صبح و عصر مشغول به تهیه نان هستند، افزود: ۷۵ هزار قرص نان تا به امروز در این نانوایی‌ها پخت و بین زائرین اربعین حسینی توسط خادمان قرارگاه مردمی اربعین توزیع شده است. 

آخوندی گفت: همچنین با همکاری خادمانی از کشور پاکستان و افغانستان، ایستگاه صلواتی چای و شربت به صورت شبانه روزی در قرارگاه فعال است. 

وی ابراز کرد: معاونت آماد و پشتیبانی قرارگاه مردمی اربعین در استان قم، آمادگی دارد روزانه ۱۵هزار زائر اباعبداللّه الحسین (ع) را در صحن‌های امام حسن عسکری (ع) و بقیع مسجد مقدس جمکران اسکان داده و پذیرایی کند. 

معاون آماد و پشتیبانی قرارگاه مردمی اربعین خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای ایاب و ذهاب خادمین قرارگاه اربعین نیاز به راننده جهادی داریم و علاقه‌مندان می‌توانند برای خدمت در این زمینه با شماره تلفن ٠۹۱۲۷۴۷۲۶۹۴ هماهنگ کنند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcgx39q7ak9zx4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما