سه شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : 1063

دوره‌ آموزشی مستندسازی ویژه طلاب در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: بنیاد آسمان، چهارمین دوره آموزشی مستندسازی را با اشراف استادان باتجربه ویژه طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه برگزار می‌کند.
دوره‌ آموزشی مستندسازی ویژه طلاب در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، مدیر روابط عمومی بنیاد آسمان از برگزاری کلاس‌های هنری ویژه طلاب و روحانیون خبر داد و اظهار داشت: بنیاد آسمان در ادامه دوره‌های آموزشی خود و در راستای ترویج تولیدات دینی رسانه‌ای، در نظر دارد چهارمین دوره آموزش مستندسازی را با حضور طلاب حوزه‌های علمیه برگزار کند.

علیرضا شاکری زمان نام نویسی در این دوره‌ها را از ۵ تا ۱۵ آبان ماه اعلام کرد و افزود: دوره‌های آموزشی این مرکز با اشراف استادان باتجربه و با موضوع کارگردانی مستند، تهیه کنندگی و فیلمنامه نویسی قرآنی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بنیاد آسمان تاکنون سه دوره آموزشی مستند سازی را با حضور ۱۲۰ طلبه برگزار کرده است که فارغ التحصیلان آن آثاری همچون ام البحرین(با موضوع شهادت زنان بحرینی)، ستارگان مهاجر(با موضوع مهاجرت طلاب افغانی به ایران)، رنگ آسمان(با موضوع گذر زمان و مرگ) و رضای امام(با موضوع مدرسه علمیه رضویه) را تولید و عرضه کرده‌اند.

وی یادآور شد: بنیاد آسمان از سال ۱۳۸۷ بنا به ضرورت تولید برنامه‌های فاخر دینی در عرصه رسانه، فعالیت خود را با استعانت از خدای متعال و با همت شماری از طلاب هنرمند با کسب مجوز از حوزه علمیه قم آغاز کرده است و با بهره‌گیری از نیروی متعهد و کارآزمون توانست در مدت زمان کوتاه فعالیت خود، گام‌های موثری را در این خصوص بردارد.

مدیر روابط عمومی بنیاد آسمان تاکید کرد: بنیاد آسمان با رویکرد تولید آثار فاخر دینی تلاش می‌کند تا در حوزه موضوعات دینی به تولید انبوه و باکیفیت دست یابد و از ابتدای تاسیس تا کنون توانسته آثار فاخری را تولید کند.

وی داشتن مدرک اتمام پایه ششم حوزه علمیه را از شرایط نام نویسی در این دوره‌های آموزشی اعلام کرد.

شاکری گفت: طلاب در این دوره ساختن یک فیلم را از ابتدا تا انتها فرا می‌گیرند و با استفاده از دوربین‌های مناسب و همچنین باکس‌های تدوین به طور کاملا جدی ساخت یک فیلم را تجربه می‌کنند که البته در دوره‌های قبل هم اینگونه بوده و تولیدات برای پخش به سازمان صدا وسیما ارائه شده است.

لازم به ذکر است، مستند "کیمیای نظر" به مناسبت سالگرد ارتحال آیت‌الله بهجت، کلیپ "غنچه‌های گل سرخ" با موضوع ممنوعیت حجاب در فرانسه، انیمیشن "به رنگ زیتون" با موضوع فلسطین، مستند "آسمان انتظار" با موضوع حضور تبلیغی طلاب در مناطق محروم، نماهنگ "پونه‌های الخلیل" با موضوع کودکان فلسطینی، مستند "بانوی ایران زمین" که به زندگی مجتهده بانو امین می‌پردازد و مستند "حیران" در خصوص رابطه عاطفی طلاب غیرایرانی با رهبر معظم انقلاب از تولیدات فاخر این مرکز به شمار می‌آید.

متقاضیان می‌توانند برای نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۹۱۱۸۷۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.0b8urhbgfiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما