يکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : 106568

تساوی آناصنعت پاسارگاد قم با گهرزمین سیرجان

قم نيوز : تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در آستانه هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف گهرزمین سیرجان رفت و با حریف مساوی کرد.
تساوی آناصنعت پاسارگاد قم با گهرزمین سیرجان
تساوی آناصنعت پاسارگاد قم با گهرزمین سیرجان
به گزارش قم نیوز قمی‌های علاقمند به فوتسال این روزها بی‌صبرانه منتظر پیگیری بازی‌های لیگ برتر هستند تا مدل جدید نماینده قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران را خوب تماشا کنند، تیمی که به آناصنعت پاسارگاد تغییر نام داده و در راس آن سیدمجید شرافتی یکی از خیّرین ورزش‌یار و چهره‌های موفق عرصه تولید و صنعت به عنوان رئیس هیات مدیره قرار دارد و به مدیرعاملی سیدمحمد شرافتی وارد کارزار فوتسال ایران شده است.

این تیم آناصنعت پاسارگاد قم است که با پشتیبانی شرکت آنیتال در فاصله یک هفته تا پیگیری مجدد بازی‌های لیگ برتر فوتسال، مسیر آماده‌سازی خود را برای حضور قوی‌تر در ادامه دیدارهای این فصل، با انجام یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم گهر زمین سیرجان دنبال کرد.

یاران سعید قاسمی که وارد چهارمین هفته تمرینات پرفشار آماده‌سازی شده‌اند در این مسابقه که در تهران برگزار شد در پایان 40 دقیقه رقابت به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند، مسابقه‌ای که در آن محمد رحمتی‌دهکردی و مهدی وفایی برای تیم آناصنعت پاسارگاد قم گلزنی کردند.

تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم که با حمایت آنیتال مهیای 18 هفته آتی لیگ می‌شود، در کارنامه هشت هفته سپری شده بازی‌های این فصل 6 امتیاز اندوخته است، در هفته نهم از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باید از ساعت 16 روز دوشنبه 25 مهر ماه در میهمانی تیم زندی‌بتن کلاردشت به میدان برود.

در حال حاضر تیم‌های مس سونگون ورزقان، سن‌ایچ ساوه، گیتی‌پسند اصفهان و کراپ الوند با اختلاف نسبت به تیم‌های دیگر جدول در مکان‌های اول تا چهارم لیگ برتر فوتسال قرار دارند و در بخش دیگری از جدول نیز تیم‌های آناصنعت پاسارگاد قم، مقاومت البرز و چیپس کامل مشهد در رده‌های دوازدهم تا چهاردهم ایستاده‌اند.

نخستین بازی خانگی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم بعد از پایان تعطیلات لیگ برتر، در روز یکشنبه اول آبان ماه به میزبانی سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و قمی‌ها در حضور طرفداران پرتعداد خود باید با تیم انتهای جدولی چیپس‌کامل مشهد دیدار کنند.

بعد از تغییر و تحولاتی که حدود یک ماه قبل در نماینده فوتسال استان قم رخ داد، حمایت بی‌دریغ مدیران باشگاه آناصنعت پاسارگاد از این تیم، موجی از امیدواری را در بین اهالی فوتسال قم ایجاد کرده، در واقع این اتفاق قوّت قلب قمی‌های علاقمند به فوتسال شده و خوش‌بینی زیادی به هواداران پرتعداد فوتسال در قم داده‌ که آناصنعت پاسارگاد در ادامه فصل جاری لیگ برتر پرفروغ ظاهر شده و طرفداران خود را شادمان کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd990fjyt0zk6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما