يکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب : 106570

آیت‌الله خاتمی: حجاب باید با زبان هنر ترویج شود

قم نيوز : عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به روایت زیبای تاریخ به زبان هنر در نمایش «فصل شیدایی» گفت: اگر بتوانیم از این زبان در ترویج فضائل و ارزش‌های مختلف همچون فرهنگ فاطمی و حجاب استفاده کنیم قطعا موفق خواهیم شد.
آیت‌الله خاتمی: حجاب باید با زبان هنر ترویج شود
آیت‌الله خاتمی: حجاب باید با زبان هنر ترویج شود
به گزارش قم نیوز به نقل از خبرگزاری فارس آیت‌الله سید احمد خاتمی در بازدید از نمایش «فصل شیدایی» که به همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج و در راستای برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان قم هر شب در قم دنبال می‌شود، طی سخنانی اظهار کرد: روایت اتفاقات مختلف از زمان حضرت آدم تا امام زمان(عج) اتفاقی زیباست که دست‌اندرکاران فصل شیدایی موفق شدند به نمایش بگذارند و با توجه به استقبال امشب مردم از این نمایش می‌توان گفت تماشاگران به خوبی جذب این نمایش شده‌اند.

وی افزود: «فصل شیدایی» روایت زیبای تاریخ به زبان هنر است، اگر بتوانیم از این زبان در ترویج فضائل و ارزش‌های مختلف همچون فرهنگ حضرت فاطمه‌زهرا (س) و حجاب استفاده کنیم قطعا موفق خواهیم شد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: «فصل شیدایی» توانسته روایت‌های زیبایی از اتفاقات را برای مخاطب به نمایش بگذارد و حس و حال خوبی به مخاطب دهد، روایت به آتش کشیدن درب خانه حضرت زهرا(س) و شهادت ایشان، نشان دهنده دنیای سوز و تجسم مظلومیت ایشان بود، این بخش بنده را بسیار متاثر کرد.

وی با قدردانی از زحمات برگزارکنندگان این نمایش، از مردم، اساتید، دانشجویان، روحانیت و مسئولان استان قم دعوت کرد که به تماشای این نمایش بنشینند و از برکات و حال خوب این اثر بهره مند شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgu39qzak9zn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما