دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 106588

فرنگی‌کاران قم با صدرنشینی صعود کردند

قم نيوز : کشتی‌گیران فرنگی‌کار قم با عملکردی موفق در دیدارهای دور برگشت لیگ منطقه‌ای کشتی باشگاه‌های کشور به صدر جدول رده‌بندی رفتند.
فرنگی‌کاران قم با صدرنشینی صعود کردند
فرنگی‌کاران قم با صدرنشینی صعود کردند
به گزارش قم نیوز مسابقات دور برگشت لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی نوجوانان کشور به میزبانی تهران برگزار شد و تیم اعزامی هیات کشتی قم متشکل از نخبه‌ها و استعدادهای این رشته با سه پیروزی مقتدرانه صدر جدول رده‌بندی گروه چهارم را از آن خود کردند.

این صدرنشینی علاوه بر نمایش اقتدار و توانمندی‌های کشتی قم یک دستاورد دیگر برای تیم نوجوانان هیات داشت و این تیم را به مرحله بعدی رقابت‌ها رساند، در شرایطی که فرنگی‌کاران قم در این مسابقات نخستین مسابقه خود را برابر تیم رضا پویش تهران برگزار کرده و با نتیجه 6 بر 2 پیروز شدند.

همچنین تیم منتخب نوجوانان هیات کشتی قم در دیگر رقابت خود با نتیجه هفت بر سه از سد هیات مرکزی عبور کرد تا در مجموع دیدار‌های رفت و برگشت لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور با کسب چهار پیروزی به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی راه پیدا کند.

این موفقیت برای کشتی‌گیران فرنگی‌کار قم در شرایطی رقم خورد که در بخش آزاد نیز تیم هیات کشتی قم به میدان رفت ولی برابر حریفان خود با سه شکست برابر تیم‌های هیات تهران، همدان و مرکزی قعرنشین گروه چهار لقب گرفت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfcvdycw6dxta.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما