سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : 106700
مدیرکل ورزش و جوانان قم خبر داد؛

پیگیری جذب ۶ قطعه زمین جهت اجرای طرح های ورزشی در قم

قم نيوز : مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از پیگیری برای جذب ۶ قطعه زمین جهت اجرای طرح های ورزشی و راه اندازی دهکده ورزشی بانوان در قم خبر داد.
پیگیری جذب ۶ قطعه زمین جهت اجرای طرح های ورزشی در قم
پیگیری جذب ۶ قطعه زمین جهت اجرای طرح های ورزشی در قم
به گزارش قم نیوز ابراهیم ثانی خانی ظهر سه شنبه در جلسه شورای تربیت بدنی و ورزش استان قم اظهار داشت: برای تکمیل ورزشگاه ۴۵۰۰ نفره پردیسان قم ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته و بنا شده پیمانکار تا پایان سال این پروژه را تکمیل کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ابراز داشت: تکمیل ورزشگاه ۴۵۰۰ نفر پردیسان ۱,۵۰۰ میلیارد ریال بودجه نیاز دارد که ۶۰۰ میلیارد ریال از این مبلغ می‌بایست از منابع استانی تأمین شود.

سانی خانی بیان داشت: احداث سقف این مجموعه به اتمام رسیده و امیدوارم در نیمه اول سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می‌رسد.

وی عنوان داشت: به منظور توسعه فضاهای ورزشی استان قم برنامه‌ریزی لازم برای دریافت ۶ قطعه زمین جهت احداث سالن‌های ورزشی انجام شده که امیدواریم این زمین‌ها از سوی راه و شهرسازی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار گیرد.

سانی خانی افزود: با توافق صورت گرفته با شهرداری قم زمینی به مساحت ۶۵۰۰ متر مربع در شهرک فاطمیه در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت تا طرح‌های ورزشی در این زمین اجرایی شود.

وی افزود: طرح احداث دهکده ورزشی بانوان در استان قم آماده شده که از سوی وزارت ورزش و جوانان نیز مورد تأیید قرار گرفته و امیدواریم در دور دوم سفر رئیس جمهور در قم در این زمینه تصمیمات لازم اتخاذ شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان داشت: یکی از الزامات پذیرش میزبانی رقابت‌های ورزشی موضوع خوابگاه‌های ورزشی است که در این زمینه ظرفیت‌هایی در استان وجود دارد که البته کافی نیست.

وی افزود: هم اکنون در استان قم برای ۲۸۰ ورزشکار ظرفیت خوابگاهی داریم که البته کیفیت خوابگاه‌ها نیز پایین بوده و امیدواریم در دوره دوم سفر دولت به استان قم در این زمینه مصوبات خوبی داشته باشیم.

سانی خانی همچنین بیان داشت: در دور اول سفر رئیس جمهور به قم ۴۰۰ میلیارد ریال به اداره کل ورزش و جوانان استان قم اختصاص یافته است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbg0b8grhbgzp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما