قم نيوز : استاندار قم با بیان اینکه ظرف دوماه دستگاه‌ها لایحه‌های مالکیتی خود را تحویل دهند، گفت: ارتباط، همراهی و همدلی یکی از اولویت‌ها و الزامات این طرح است.
ضرب‌الاجل ۳ ماهه استاندار قم برای اجرای طرح پنجره واحد مدیریت زمین‌
ضرب‌الاجل ۳ ماهه استاندار قم برای اجرای طرح پنجره واحد مدیریت زمین‌
به گزارش قم نیوز سیدمحمدتقی شاهچراغی ‌در جلسه پنجره واحد مدیریت زمین که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه طرح پنجره واحد مدیریت زمین یک حرکت بزرگ است، اظهار کرد: امیدواریم نتایج مدنظر از این طرح نیز حاصل شود.

وی با بیان اینکه ظرف دوماه دستگاه‌ها لایحه‌های مالکیتی خود را تحویل دهند، عنوان کرد: ارتباط، همراهی و همدلی یکی از اولویت‌ها و الزامات این طرح است.

استاندار قم با اشاره به اینکه اولویت ابتدا زمین‌های ملی و کشاورزی است، مطرح کرد: در طول یک دوره سه ماهه در مجموع می‌توانیم این طرح را عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: شرط این موضوع این بوده که تنها به موضوع ابلاغات بسنده نکنیم، بلکه هر سازمان و نهادی باجدیت به مسئولیت خود عمل کند.

شاهچراغی با بیان اینکه استان قم خیلی از مشکلاتی چون استان‌های شمالی را ندارد، خاطرنشان کرد: تعدد مراکزی که مجوز صادر می‌کردند موجب شده تا در برخی از روستاهای استان شاهد بروز مشکلاتی باشیم.

وی با اشاره به اینکه نکات فنی این طرح قابل حل است، تصریح کرد: این طرح یک تصمیم ملی است و لازم الاجرا است.

استاندار قم با تاکید بر اینکه برخی از مشکلات طرح نیز در طول اجرا شدن برطرف خواهد شد، یادآور شد: برای سفر دوم برای برخی از پیش‌بینی‌هایی که دنبال آن هستیم از این ظرفیت به نحو شایسته‌ای استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه زیرساخت‌ها نیازمندی‌هایی از جنس این طرح داریم، ابراز کرد: در یک دوره دوماهه باید نیازمندی‌ها انجام شود و در اختیار مجموعه آی سی تی قرار بگیرد و در ماه سوم اقدامات نهایی آن انجام شود.

شاهچراغی ادامه داد: در حوزه فنی اگر نیازهایی ازجمله پیگیری از وزارت خانه باشد در مجموعه مدیریت استان حمایت لازم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه قم کانون توجه عالم است، ابراز کرد: باید در استان قم تمام اقدامات شفاف باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcizqazqt1auy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما