قم نيوز : معاون امور زائرین استانداری قم با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان قم گفت: برای توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان نیازمند مشارکت دستگاه‌ها جهت معرفی بیشتر قم به مردم کشور هستیم.
برای توسعه قم نیازمند معرفی بیشتر استان به هموطنان هستیم
برای توسعه قم نیازمند معرفی بیشتر استان به هموطنان هستیم
به گزارش قم نیوز ابوالقاسم مقیمی امروز اظهار کرد: امسال چهارمین سال از نام‌گذاری روز قم است که به مناسبت سالروز ورود پر خیر و برکت حضرت معصومه(س) به قم، این حرکت مهم فرهنگی انجام شد.

وی ادامه داد: سال‌های گذشته برنامه‌های متنوع و متعددی برای معرفی این روز و شهر قم به مردم برگزار می‌شد، این روز فرصت مغتمی است برای بیان ظرفیت قم و توسعه فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان که می‌توان نهایت استفاده را کرد.

معاون امور زائرین استانداری قم در ادامه افزود: برکات وجود گرانقدر حضرت فاطمه معصومه(س) در تاریخ و زندگی مردم قم ظرفیت خوبی برای تحول ایجاد کرده و از این تحول چشمگیر باید استفاده مناسبی در زمینه‌هایی مانند میراث فرهنگی و پرداختن به امور زائرین شود که باعث رونق‌بخشی بسیار زیاد در کسب‌ و کار‌های مختلف می‌شود.

مقیمی عنوان کرد: برای بزرگداشت هرچه بهتر روز قم و استفاده از ظرفیت‌های غنی این روز نیازمند حضور دستگاه‌ها هستیم تا بتوانیم قم را نه تنها به هم‌استانی‌ها بلکه به هموطنان و مردم ایران بهتر معرفی کنیم و زمینه‌ساز حضور آن‌ها در شهر کریمه باشیم.

وی در ادامه گفت: ما نیاز داریم در سیر تحولات فرهنگی و اجتماعی محتواهای تاثیرگذار بسیاری تولید کنیم و سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم بهانه خوبی است تا بهتر و بیشتر به این مسئله بپردازیم.

مقیمی خاطرنشان کرد: روز قم متعلق به یک دستگاه دولتی یا اداری نیست، همه دستگاه‌ها باید مشارکت حداکثری در این موضوع داشته باشند، در سال‌های مختلف فراز و نشیب‌هایی در همکاری دستگاه‌ها وجود داشت ولی به لطف برکت خون شهدا و با توجه به اینکه در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدا هستیم روز قم امسال هم بوی شهدایی گرفته است.

معاون امور زائرین استانداری قم: مجموعه استانداری قم هم مانند سال‌های گذشته برنامه‌ریزی خوبی را در این فرصت ۱۷ روزه از ورود حضرت معصومه(س) به قم تا وفات شهادت‌گونه ایشان انجام داده و در سطح شهر اجرا خواهد شد.

وی در پایان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ستاد تسهیلات زائرین به صورت اتوماتیک در هر مناسبت برای تمامی دستگاه‌ها شرح وظیفه و ماموریت تعریف می‌شود تا مناسب‌های مختلف باشکوه خاص خود برگزار شود، در کنار حضور دستگاه‌ها باید از ظرفیت‌های مردمی هم برای بهتر برگزار کردن مراسمات استفاده کنیم.

پایان پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchk-nzi23nvqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما