يکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : 106849
منبع : قم نیوز

در شرایط امروز جهاد تبیین وظیفه همه است

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هدف تشکیل داعش را تحقق اهداف استکبار دانست و گفت: بزرگترین نقطه مثبت ایران، امنیت آن است و جبهه استکبار می خواهد این نقطه مثبت را بردارد و برخی از مردم را در مقابل نظام قرار دهد در چنین شرایطی جهاد تبیین وظیفه همه است.
در شرایط امروز جهاد تبیین وظیفه همه است
در شرایط امروز جهاد تبیین وظیفه همه است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله محسن فقیهی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور و حادثه تروریستی شاهچراغ در شیراز تصریح داشت: این واقعه تلخی بود که سبب به شهادت رسیدن مردم و زخمی شدن تعدادی در بیت ولایت شده است.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: این افرادی که به شهادت رسیده اند، بی گناه بودند؛ برای زیارت و نماز به زیارت حرم حضرت شاهچراغ رفته بودند؛ غیر از این هم نبوده است.
 
این استاد حوزه افزود: امریکایی ها هم اعتراف کرده اند که داعش را برای پیش برد اهداف خود در منطقه خاورمیانه به وجود آورده است. کار گروههای تروریستی داعش قتل و کشتن و غارت است.
 
وی عنوان کرد: همه این موارد برای امریکا و جبهه استکباری است. جبهه ای که دارای اغراض فاسده است و دلسوز مردم ایران اسلامی نیست. لذا نباید گوش به حرف کسانی داد که تنها هدف شان از کشتن و قتل و غارت مردم، رسیدن به اهداف و منافع خودشان است و غیر از این به چیز دیگری اصلا فکر نمی کنند. برای آنها منافع خودشان در اولویت است و مردم برای آنها اهمیت ندارد.
 
فقیهی گفت: داعش را به وجود آورده اند تا برای منافع خودشان بکار گیرند. این ها دنبال این هستند در ایران امنیت نباشد. بزرگترین نقطه مثبت ایران، امنیت آن است و جبهه استکبار می خواهد این نقطه مثبت را بردارد و مردم را در مقابل نظام قرار دهد.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: اگر در کشور امنیت نباشد، اغتشاش و قتل و غارت باشد، معلوم نیست وضعیت به کجا سوق پیدا کند. این اغتشاش اخیر باعث شد بسیجیانی در زاهدان و مناطق دیگر به شهادت برسند.
 
این استاد حوزه افزود: لذا اعتراض با اغتشاش فرق می کند. جبهه استکبار و اروپا از طریق اغشتاش دنبال ایجاد ناامنی در ایران است و آنها این هدف را تا رسیدن به نتیجه خودشان دنبال می کنند و برای این کار همه همت و تلاش خود را بکار گرفتند. آنها می خواهند به دنیا القاء کنند که ایران کشور ناامنی است و لذا نباید به ایران رفت و آمد کرد.
 
وی عنوان کرد: کسی که دنبال اغتشاش و ایجاد ناامنی است، باید بداند این حرکت در مسیر شیطان و غرب است و کار و فکر او هم باطل است. لذا رهبر انقلاب بر مسئله بصیرت و جهاد تبیین تأکید می کنند و ما هم باید حقایق را بفهمیم و بعد برای مردم بیان کنیم.
 
فقیهی گفت: در موارد مختلف باید اطلاع رسانی کرد و به مردم آگاهی داد. از جمله بحث مسکن و زمین است. اگر دولت به مردم نمی تواند مسکن بدهد اما زمین که می تواند بدهد، تا مردم در آن زمین بسازند و الان این کارها در حال انجام است چون در این رابطه جهاد تبیین صورت گرفته است.
 
انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcfjvdy1w6dxca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما