يکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : 106851
جانشین فرمانده انتظامی استان قم خبر داد؛

کشف ۹۳ کیلوگرم تریاک در یکی از محورهای مواصلاتی قم

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان قم از توقیف خودروی حامل مواد مخدر به میزان ۹۳ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در یکی از محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
کشف ۹۳ کیلوگرم تریاک در یکی از محورهای مواصلاتی قم
کشف ۹۳ کیلوگرم تریاک در یکی از محورهای مواصلاتی قم
به گزارش قم نیوز سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پیگیری اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد، یک قاچاقچی مواد افیونی قصد دارد با خودروی پراید وانت محموله مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی با عبور از محور مواصلاتی استان قم به تهران منتقل کند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: ضمن هماهنگی‌های قضائی، مأموران به محل‌های مورد نظر در محورهای مواصلاتی اعزام شدند و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، سرانجام خودروی موصوف را شناسایی، متوقف و متهم را دستگیر کردند.

سردار میرفیضی گفت: سرانجام طی بازرسی صورت گرفته از خودرو ۹۳ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در قالب ۱۰ بسته کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی و یا از طریق مراجعه حضوری به دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب کلانتری ۱۷ شهید بهشتی اعلام کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciwqazzt1auv2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما