دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : 106860

فرنگی‌کاران قم مسافر جام جهانی کشتی شدند

قم نيوز : فرنگی‌کاران جوان استان قم در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران مسافر مسابقات 2022 جام‌جهانی این رشته در کشور آذربایجان شدند.
فرنگی‌کاران قم مسافر جام جهانی کشتی شدند
فرنگی‌کاران قم مسافر جام جهانی کشتی شدند
به گزارش قم نیوز مهدی جواهری و امیر عبدی دو فرنگی اوزان 55 و 72 کیلوگرم استان قم در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران در رقابت‌های جام جهانی 2022 این رشته روزهای 14 و 15 آبان ماه در شهر باکو برابر رقبا به میدان خواهند رفت.

این در شرایطی است که رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در آذربایجان با حضور فرنگی‌کاران اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم با حضور چهره‌های شاخص این رشته از کشورهای مختلف دنیا به انجام می‌رسد و تیم‌ها در دو گروه سه تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در این مسابقات تیم‌های ملی کشتی فرنگی ایران، صربستان، ترکیه، آذربایجان، قرقیزستان و منتخب جهان حضور دارند که در دو گروه سه تیمی با یکدیگر به رقابت می پردازند و در پایان مرحله مقدماتی تیم‌های اول هر گروه به مسابقه فینال و تیم‌های دوم به دیدار رده‌بندی راه خواهند یافت.

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با حضور مهدی جواهری و امیر عبدی دو فرنگی‌کار استان قم در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با تیم‌های ترکیه و قرقیزستان هم‌گروه است  و در نخستین رقابت خود از ساعت 10 صبح روز شنبه چهاردهم آبان ماه به مصاف تیم ترکیه می‌رود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciqqazut1auv2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما