سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب : 106963

سارقان تجهیزات مدارس در قم دستگیر شدند

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی و دستگیری سارقان تجهیزات مدارس غیرانتفاعی و آرایشگاه‌های زنانه و کشف اموال مسروقه خبر داد.
سارقان تجهیزات مدارس در قم دستگیر شدند
سارقان تجهیزات مدارس در قم دستگیر شدند
به گزارش قم نیوز سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: به دنبال وقوع چند سرقت تجهیزات اداری، نوشت‌افزار و شیرآلات از مدارس غیرانتفاعی، شناسایی و دستگیری سارقان و مهار سرقت‌ها در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم قرار گرفت.

وی افزود:کارآگاهان در بررسی صحنه سرقت، یک دستگاه گوشی تلفن همراه به جا مانده از سارقان را کشف و با بررسی فنی آن، اطلاعات 3 سارق را استخراج که 2 نفرشان با اجرای یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: متهمان همگی غیربومی هستند که در استان قم سکونت دارند.

وی بیان داشت: در بررسی از منزل یکی از متهمان در شهر سلفچگان، اقلام مسروقه از قبیل سه دستگاه لپ تاپ، انواع لوازم و تجهیزات آرایشی، نوشت افزار، هدفون، گوشی تلفن ثابت و اقلام رایانه‌ای کشف شد.

میرفیضی خاطرنشان کرد: کارآگاهان با استعلام از بانک‌های اطلاعاتی، هویت آخرین متهم را  نیز کشف کردند و مشخص شد وی قبلا به اتهام قاچاق مواد مخدر دستگیر و در زندان بسر می‌برد که با همکاری مطلوب دستگاه قضایی، نامبرده از زندان تحویل و بازجویی شد که با ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 4 فقره سرقت از مدارس غیر انتفاعی، دو فقره سرقت از آرایشگاه زنانه و سه فقره سرقت از محتویات خودرو با همکاری همدستانش اعتراف کرد.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcceeqs12bqxo8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما