چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۹
کد مطلب : 106974

احداث ۵۰۰ جای پارک در فاز ۵ عمار یاسر قم

قم نيوز : معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: ادامه طرح عمار یاسر در دو جبهه در حال انجام است و تمام تملکات محور اصلی انجام‌شده و در این پروژه عمرانی به خاطر اختلاف سطح موجود 500 سلول پارکینگ احداث‌شده است.
احداث ۵۰۰ جای پارک در فاز ۵ عمار یاسر قم
احداث ۵۰۰ جای پارک در فاز ۵ عمار یاسر قم
به گزارش قم نیوز عباس حلوایی زاده در جلسه کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم، اظهار داشت: از ۱۲۶ هزار تن آسفالت پیش‌بینی‌شده جهت توزیع در شهر، افزون بر ۷۷ هزار تن توزیع و تحویل مناطق شده است.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، از ابتدای سال جاری ۲۹۶ میلیارد تومان انعقاد قرارداد انجام‌گرفته است و علاوه بر این ده‌ها پیمان جاری از سال‌های گذشته نیز در حال اجراست.

وی با اشاره به آخرین وضعیت برخی پروژه‌های عمرانی، یادآور شد: زیرگذر امام حسین(ع) حدفاصل بین میدان امام حسین(ع) تا بلوار یادگار با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی و اعتبار ۱۱۵ میلیارد تومانی بکار رفته به‌زودی آماده بهره‌برداری می‌شود؛ چند ملک باقی‌مانده در مسیر این محور تملک و در حال تخریب است.

حلوایی زاده خاطرنشان کرد:  پروژه میدان نماز نیز با اعتبار بکار رفته حدود ۹۸ میلیارد تومان، پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصدی داشته و تا پایان سال در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ادامه طرح عمار یاسر نیز در دو جبهه در حال انجام است اضافه کرد: تمام تملکات محور اصلی انجام‌شده است، در این پروژه عمرانی به خاطر اختلاف سطح موجود ۵۰۰ سلول پارکینگ احداث‌شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به وضعیت پروژه شهدای روحانیت تصریح کرد: این طرح نیز پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد و تلاش می‌شود تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

وی عنوان کرد: مسیر بی آر تی پردیسان نیز با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۶ درصدی و مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه هشت نیز امسال در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم اظهار داشت: بخش مهمی از سازه شهربازی معارفی در ۷ هزار متر زیربنا انجام و بعد از پایان اسکلت، قرارداد جدید نازک‌کاری ساختمان انجام می‌شود، همچنین تأمین زیرساخت‌های محله ۹ پردیسان و ایستگاه مادر آتش‌نشانی نیز تا پایان سال جاری نهایی خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcefp8zejh87oi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما