پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 106984

شکست نماینده قم برابر تیم پایتخت‌نشین

قم نيوز : تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۱ بر صفر مقابل تیم سفیرگفتمان تهران شکست خورد.
شکست نماینده قم برابر تیم پایتخت‌نشین
شکست نماینده قم برابر تیم پایتخت‌نشین
به گزارش قم نیوز تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های عصر امروز در بازی خارج از خانه برابر تیم سفیرگفتمان تهران صف‌آرایی کرد و در نتیجه با تک‌گل حریف شکست خورد.

در مهم‌ترین دیدار‌های این هفته تیم مس سونگون با نتیجه ۶ بر یک از سد سن‌ایچ ساوه گذشت، مقاومت البرز تیمی که هفته گذشته برابر آناصنعتی‌ها شکست خورده بود این هفته توانست ترمز بردهای متوالی گیتی پسند را بکشد و این دیدار با نتیجه ۳ بر ۳ به اتمام رسید.

همچنین در چهارمین دیدار از رقابت‌های برگزار شده امروز رکن‌آدین مشهد نیز با نتیجه ۴ بر ۳ زندی‌بتن کلاردشت را از پیش‌رو برداشت. فردا ۳ دیدار دیگر برگزار خواهد شد تا پرونده هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بسته شود.

شاگردان سعید قاسمی با قبول شکست ۱۲ امتیازی و به رده یازدهم جدول سقوط کردند و تیم سفیرگفتمان نیز با این پیروزی در رده دوازدهم جدول ایستاد.

نماینده قم در هفته چهاردهم مسابقات روز جمعه ۴ آذرماه از ساعت ۱۶ باید به مصاف صنایع پشتیبان هرمزگان در سالن فجر بندرعباس برود؛ دیدار رفت این دو تیم که تیرماه امسال در قم برگزار شد با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

پایان پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfcvdyjw6dx1a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما