جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : 106999
منبع : قم نیوز

ایران به چالش مهم آمریکا تبدیل شده است

قم نيوز : خطیب جمعه قم گفت: ملت بیدار و منسجم و نیرو‌های مسلح ایران اسلامی اجازه نخواهند داد دشمن به این کشور نگاه چپ کند.
ایران به چالش مهم آمریکا تبدیل شده است
ایران به چالش مهم آمریکا تبدیل شده است
به گزارش قم نیوز آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، خطیب جمعه قم، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه قم با بازخوانی سخنان رهبر معظم انقلاب در ۱۴ خرداد امسال و پیش بینی ایشان از طراحی دشمن برای ایجاد فضای جنگ روانی و رسانه‌ای جدید و حمایت مالی از شبکه‌های رسانه‌ای معاند به منظور گسترش اعتراضات در ایران گفت: علی‌رغم همه این تلاش‌ها مردم ایران همچون ۱۳ آبان امسال با حضور گسترده در صحنه حمایت از انقلاب، همه محاسبات دشمن را بر هم زدند.
 
او با تاکید بر اینکه دشمن قصد هویت زدایی از انقلاب و وارونه نشان دادن واقعیات را دارد، افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات و رهنمود‌های خود همواره بر لزوم زنده نگه داشتن یاد امام راحل رحمت الله علیه، افشا نمودن دروغ، فریب و جنگ روانی دشمن، جهاد تبیین و جلوگیری از نفوذ ارتجاع در کشور تاکید دارند.
 
امام جمعه قم گفت: در نظام اسلامی ارتجاع به معنای بازگشت از مسیر انقلاب است که باید مراقب این توطئه‌های دشمن نیز بود.
 
آیت الله حسینی بوشهری افزود: در نظام اسلامی بن بست وجود ندارد و در ابعاد مختلف ملی، منطقه‌ای و بین المللی ایران اسلامی رو به جلو حرکت می‌کند.
 
خطیب جمعه قم با اشاره به اینکه ایالات متحده بر اساس سند امنیت ملی آمریکا به دنبال مهار نفوذ انقلاب اسلامی است، افزود: ایجاد بی‌ثباتی در کشور‌های پیرامونی، گسترش شبکه‌های رسانه‌ای معاند با حمایت‌های مالی گسترده، ایجاد اغتشاش در داخل و اجماع بین‌المللی علیه ایران از جمله راهبرد‌های دشمن در این خصوص است.
 
آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: ملت بیدار و منسجم و نیرو‌های مسلح ایران اسلامی اجازه نخواهند داد دشمن به این کشور نگاه چپ کند.
 
او همچنین به در پیش بودن هفته کتاب و کتابخوانی و سرانه پایین مطالعه در کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه فضای مجازی بر میزان مطالعه در کشور سایه انداخته و افراد با حضور در این فضا خود را بی نیاز از مطالعه می‌بینند.

انتهای پیام / 106 
https://qomnews.ir/vdcb90b89rhbg9p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما