قم نيوز : دبیرکل ستاد کنگره ملی شهدای استان قم با اشاره به برگزاری اجلاسیه پایانی این کنگره گفت: اجلاسیه پایانی با پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی و سخنرانی سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در مسجد جمکران برگزار خواهد شد.
اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای قم با حضور سردار سلامی برگزار می‌شود
اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای قم با حضور سردار سلامی برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز سردار محمدرضا موحد دبیرکل ستاد کنگره ملی شهدای استان قم در نشست خبری اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: قم در گذر تاریخ یک شهر تاثیرگذار بوده و به عنوان مرکز و مادر انقلاب در دوره‌های مختلف از جمله دوران مشروطیت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاثیر فراوانی در گلوگاه‌های مهم تاریخی داشته است.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس نیز لشکر ۱۷ قم عملیات‌های مختلفی را به عنوان لشکر خط‌شکن داشته و سابقه حضور در ۱۷ عملیات آفندی را دارد، بعد از دفاع مقدس نیز هرگاه نیازمند دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی بوده‌ایم رزمندگان این لشکر در صحنه حضور پیدا کرده‌اند.

دبیرکل ستاد کنگره ملی شهدای استان قم تصریح کرد: هفته گذشته این سعادت را داشتیم که خدمت رهبر فرزانه باشیم و از رهنمود‌های ایشان استفاده کنیم؛ تاکید ایشان زنده نگه داشتن نام و یاد و خاطره شهدا با زبان هنر است.

موحد افزود: اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای استان قم روز پنج شنبه ۲۶ آبان ماه از ساعت ۹ صبح در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد و تا اذان ظهر با اقامه نماز ادامه خواهد داشت؛ در این اجلاسیه پیام مقام معظم رهبری برای کنگره ملی شهدای قم پخش می‌شود و سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه به عنوان سخنران ویژه در این مراسم حضور پیدا می‌کند.

پایان پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcewf8zfjh877i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما