دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : 107046

وزیر جهاد کشاورزی با مراجع تقلید در قم دیدار کرد

قم نيوز : سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی به همراه جمعی از مسئولان این وزارتخانه با سفر به شهر مقدس قم، با مراجع تقلید و علمای دینی از جمله آیت‌الله حسین نوری همدانی و آیت‌الله جعفر سبحانی دیدار و گفت‌وگو کرد.
وزیر جهاد کشاورزی با مراجع تقلید در قم دیدار کرد
وزیر جهاد کشاورزی با مراجع تقلید در قم دیدار کرد
به گزارش قم نیوز سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی به همراه جمعی از مسئولان این وزارتخانه در سفری یک روزه به قم برنامه های خود را با نشست صمیمی با تشکل های بخش کشاورزی آغاز کرد.

در این نشست نمایندگان تشکل‌های خانه کشاورز، اصناف کشاورزی، دامداران، مرغ گوشتی، مرغ تخم گذار  مشکلات و موانع بخش کشاورزی را با مقام عالی وزارت مطرح کردند.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه برنامه‌های خود در قم با حضور در بیت آیت‌الله جعفر سبحانی و آیت‌الله حسین نوری همدانی با مراجع تقلید شیعیان گفت‌وگو و گزارشی از عملکرد مجموعه خود ارائه کرد.

ساداتی‌نژاد در این دیدارها ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور گزارشی از وضعیت کشاورزی کشور، روند الگوی کشت، مردمی سازی یارانه‌ها و وضعیت تسهیلات برای حمایت از بخش کشاورزی را ارائه کرد.

همچنین، برنامه پایانی وزیر جهاد کشاورزی در استان قم حضور در گردهمایی مسئولان نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی است که در شهر مقدس قم درحال برگزاری است.

خاطرنشان می‌شود، سفر وزیر جهاد کشاورزی به قم به اصحاب رسانه اطلاع‌رسانی نشده و عکاسان و خبرنگاران استان قم در دیدارهای وزیر با مراجع تقلید حضور نداشتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfjedyvw6dxxa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما