شنبه ۲ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب : 10719
همراه با کاروان سفینة النجاة

تکیه‌ای: نابودی وهابیت نزدیک است

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی هیئت امنای ساخت ضریح امام حسین با تاکید بر اینکه استقبال و بدرقه باشکوه مردم ایران از ضریح سیدالشهدا ستون فقرات وهابیت را در هم شکست، گفت: ان‌شاءالله این واقعه عاشورایی به نابودی وهابیت خواهد انجامید.
تکیه‌ای: نابودی وهابیت نزدیک است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علیرضا تکیه‌ای در مراسمی که با حضور هیئت امنا و دست‌اندرکاران ساخت و انتقال ضریح مطهر اباعبدالله الحسین در بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد در سخنانی با اشاره به استقبال و بدرقه با شکوه ضریح مطهر حضرت سیدالشهدا در ایران گفت: این حرکت عظیم برکات فراوانی برای کشور به همراه خواهد داشت.

وی به برخی از تاثیرات این واقعه عاشورایی اشاره کرد و گفت: همانگونه که جنگ ۳۳ روزه حزب الله سر آغاز شکست‌های اسراییل شد انتقال با شکوه ضریح اباعبدالله به کربلا نیز ستون فقرات وهابیت را شکست.

سخنگوی هیئت امنای ساخت ضریح مطهر اباعبدالله الحسین با اشاره به اینکه در برخی از شهرها که کاروان سفینة النجاة عبور می کرد مردم تا صبح کنار ضریح مطهر شب زنده داری می‌کردند، یاد آور شد: ما در دو شهر خرم آباد و دزفول شاهد دو شب قدر حسینی بودیم که مردم این دو شهر تا صبح در کنار ضریح مطهر اباعبدالله به راز و نیاز با خدای خود پرداختند.

حجت الاسلام تکیه‌ای اظهار داشت: حرکت عاشورایی ملت بزرگوار ایران در استقبال و بدرقه ضریح مطهر اباعبدالله الحسین بنگاه سخن پراکنی بی بی سی را وادار به اقرار کرد که تلاش برای تخریب مذهب آب در‌ هاون کوبیدن است.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdchwqnz.23nvzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما