قم نيوز : رئیس هیئت تیراندازی استان قم از درخشش تیراندازان این استان در ۲ بخش آقایان و بانوان در مرحله مقدماتی تفنگ بادی بزرگسالان و کسب مدال برنز هادی غرباقی در مسابقات آزاد قهرمانی کشور خبر داد.
کسب مدال برنز توسط تیرانداز قمی در مسابقات آزاد قهرمانی کشور
کسب مدال برنز توسط تیرانداز قمی در مسابقات آزاد قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز محمد جواد متقیان نژاد اظهار داشت: مسابقات تیراندازی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور در حالی برگزار شد که تیراندازان اعزامی استان قم موفق به کسب مدال و درخشش در این مسابقات شدند.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم گفت: مرحله ششم مسابقات آزاد تیراندازی مردان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در رشته تفنگ در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و همچنین بزرگسالان با حضور ۱۲۰ تیرانداز از سراسر کشور روز گذشته در سالن تیراندازی ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

وی بیان کرد: هادی غرباقی در این دوره از مسابقات با ثبت رکورد ۶۲۹.۷ به عنوان نفر اول مرحله مقدماتی به فینال مسابقات راه یافت و مدال برنز این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

وی گفت: همزمان مرحله ششم مسابقات آزاد تیراندازی بانوان نیز با حضور ۱۲۰ تیراندازی در سالن تیراندازی ۸۰ خط آزادی برگزار شد.

متقیان نژاد ادامه داد: فاطمه حسین زاده تیرانداز شایسته استان قم با ثبت رکورد ۶۲۹.۷ به عنوان نفر اول مرحله مقدماتی به فینال مسابقات راه یافت.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم افزود: حسین زاده در پایان جایگاه هشتم این دوره از مسابقات را کسب کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciyyaz5t1aur2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما