شنبه ۲ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب : 10747
فرماندار قم:

شرایط ادامه تحصیل دانش آموزان قم در دانشگاه های استان فراهم شود

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم گفت: شرایط ادامه تحصیل دانش آموزان قمی در دانشگاه های این استان باید فراهم شود.
شرایط ادامه تحصیل دانش آموزان قم در دانشگاه های استان فراهم شود
به گزارش قم نیوز، اسماعیل زارعی کوشا روز شنبه درجلسه شورای اداری شهرستان قم که با حضور استاندار و مسوولان استان در اتاق جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه هم اکنون برخی رشته های تحصیلی مورد علاقه دانش آموزان قمی در دانشگاه های این استان وجود ندارد.

وی افزود: این مشکل باعث شده تا دانش آموزانی که قصد ادامه تحصیل دارند یا از ادامه تحصیل صرف نظر کنند و یا در رشته ای که می خواهند تحصیل نکنند.

فرماندار قم افزود: با توجه به حساسیت به حقی که خانواده های قمی نسبت به محل تحصیل فرزندانشان برای مراقبت و همچنین کنترل و نظارت برآنها دارند، مقدمات ایجاد رشته های متعدد دردانشگاه های قم فراهم شده است.

فرماندار قم تصریح کرد: در این خصوص با مجموعه معاونت آموزشی دانشگاه های قم مکاتبه هایی انجام شده و نظرهای آنها به طور مکتوب خواسته شده است تا در شورای آمورش و پرورش استان بررسی و پیشنهادات لازم برای طرح در شورای آموزش و پرورش استان ارایه شود.

فرماندار قم همچنین با ارایه گزارش مبسوطی از اقدامات صورت گرفته از ابتدای انتصاب وی به این سمت اظهار داشت: دراین مدت اقداماتی انجام شده که عزم و امیدواری بیشتر مدیران مناطق مختلف شهرستان را در پی داشته است.

زارعی کوشا با اشاره به ورود فرمانداری به مناطق شهری، اظهار داشت: در ۸ هفته متوالی و در روزهای چهارشنبه برنامه های نظارتی مختلفی بویژه بر پروژه های عمرانی در دست احداث، اجرا شده است.

وی با بیان اینکه بازدیدها به طور مستقیم زیر نظر مردم صورت گرفته است، افزود: با دیدارهایی که با مردم نواحی مختلف داشتیم ازنزدیک در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفتیم.

فرماندار قم فعال کردن کارگروه های مختلف را از جمله اقدامات خود طی سه ماه گذشته عنوان کرد و افزود: درحالی که در گذشته برخی کارگروه ها مانند کارگروه بهداشت و سلامت و کارگروه مسکن درسطح شهرستان برگزار نمی شد واین موجب ایجاد خلاهای شده بود، این کارگروه ها را فعال کردیم.

در پایان این جلسه وحید گلیکانی بخشدار بخش مرکزی استان قم طی حکمی ازطرف کرم رضا پیریایی استاندار قم به سمت معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قم منصوب شد.

انتهای پیام/۱۱6/
https://qomnews.ir/vdciyyaz.t1au52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما