چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : 107508
منبع : قم نیوز

توهین مدیرکل ورزش و جوانان قم به پرچم ایران / استاندار قم جوابگو باشد

قم نيوز : نصب وارونه پرچم ایران در اداره کل ورزش و جوانان قم که با حضور سرهنگ سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان صورت گرفته است، توهینی به ملت ایران به شمار می‌رود.
توهین مدیرکل ورزش و جوانان قم به پرچم ایران
توهین مدیرکل ورزش و جوانان قم به پرچم ایران
به گزارش قم نیوز سرهنگ ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در تازه ترین حرکت خود، با حضور در جلسه‌ای که پرچم جمهوری اسلامی ایران به شکل وارونه در آن نصب شده بود، به پرچم ایران توهین کرد.

در این جلسه که در هفته اخیر در اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شده است، و سرهنگ ابراهیم سانی خانی، مدیرکل ورزش و جوانان قم نیز در آن حضور داشته، پرچم ایران به صورت وارونه نصب و تصاویر آن نیز از کانال اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان قم منتشر شده است.

 نمایش پرچم وارونه در محافل رسمی، هرچند به ندرت اتفاق افتاده است؛ با این حال این عمل علاوه بر این که توهین به نمادهای رسمی کشور به حساب می‌آید؛ در ادبیات سیاسی نیز حامل پیام اعتراضی است.
 
با توجه به سابقه سانی خانی و سر و کار داشتن با پرچم ایران در سال های فعالیت نظامی در همه مراسمات، توجیه بی توجهی و غفلت از سوی وی به پرچم ایران پذیرفته نیست و از سوی دیگر انتشار این تصویر از کانال رسمی اداره کل ورزش و جوانان این سوال را مطرح می کند که یعنی هیچ کس در آن اداره پرچم ایران را به خاطر نداشته است؟

همچنین با گذشت دو روز از انتشار این خبر هیچ توضیحی از سوی اداره کل ورزش و جوانان به دست رسانه ها نرسیده و حتی یک عذرخواهی نیز در این مورد صورت نگرفته است.

حال استاندار قم سردار شاهچراغی که این مدیرکل با توصیه و تایید وی بر این مستند نشسته باید پاسخگوی این توهین به پرچم و عدم عذرخواهی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم باشد.

 
https://qomnews.ir/vdciuyazvt1auw2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما