قم نيوز : مدیر منطقه یک شهرداری قم از اتمام عملیات موزاییک فرش پیاده‌روهای میدان ساعت در محله فرهنگیان و اطراف مسجد امام جعفر صادق(ع) خبر داد.
اتمام عملیات عمرانی بهسازی پیاده‌روهای محله فرهنگیان منطقه یک قم
اتمام عملیات عمرانی بهسازی پیاده‌روهای محله فرهنگیان منطقه یک قم
به گزارش قم نیوز مجید محمدرضاخانی با اشاره به بهسازی پیاده‌روهای محله فرهنگیان منطقه یک اظهار داشت: یکی از مشکلات موجود در سطح شهر وجود پیاده‌روهای با عرض کم و غیراستاندارد از نظر سطحی است که در این محدوده نیز ما شاهد این مشکل بودیم که به همت همکاران اداره فنی و با اجرای پروژه کف سازی پیاده‌رو، این محدوده به حالت استاندارد و ایده آل در آمده است.

وی با بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال طراحی و اجراشده و هم‌اینک در اختیار شهروندان محترم قرار گرفته است، افزود: پروژه پیاده‌روسازی در منطقه یک به جدیت در حال پیگیری است و بر اساس پیش‌بینی انجام‌شده، همکاران در حال پیگیری و اجرای پروژه‌های مصوب هستند.

مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: به‌منظور تسهیل در تردد و افزایش ایمنی در تردد شهروندان، پیاده‌روهای سطح منطقه پس از بررسی در صورت نیاز بازسازی می‌شوند که در محله فرهنگیان به علت وجود پستی‌وبلندی و ناهنجاری در سطح پیاده‌رو، شهرداری منطقه اقدام به بازسازی کرده که در این پروژه از دو نوع موزاییک فرش استفاده‌شده که برای تردد نابینایان و کم‌بینایان نیز مناسب باشد.

وی با تأکید بر اینکه کل مدت قرارداد این پروژه ۴ ماه بوده که با تلاش همکاران و سرعت عمل پیمانکار در مدت دو ماه و نیم به اتمام رسیده است، ابراز کرد: پیاده‌رو به وسعت ۶۰۰ مترمربع احداث و مناسب‌سازی گردید.

رضاخانی در انتها ضمن ابراز خرسندی از سرعت اجرای پروژه و تقدیر از همراهی شهروندان منطقه تصریح کرد: به‌عنوان مجموعه مدیریت شهری در منطقه یک سعی داریم با رعایت استانداردهای لازم و اجرای پروژه‌های تعریف‌شده، شهر را محلی بهتر برای شاد زیستن شهروندان کنیم و در این راه از شهروندان خواهشمندیم با صبوری و پرداخت به‌موقع عوارض ما را در اجرای بهتر پروژه‌ها یاری کنند.

لازم به ذکر است جمعی از نمازگزاران مسجد امام جعفر صادق(ع)، از پیاده‌روسازی اضلاع شرقی، غربی و جنوبی این مسجد، از شهردار و همکاران این منطقه شهرداری تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcgtu9qqak9z34.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما