قم نيوز : آیت الله سبحانی از مراجع تقلید در پیامی به اجلاس استانی نماز در قم تاکید کرد: اطمینان و آرامش حقیقی در یاد خداوند است.
پیام آیت الله سبحانی به هفتمین اجلاس استانی نماز در قم
پیام آیت الله سبحانی به هفتمین اجلاس استانی نماز در قم
به گزارش قم نیوز متن پیام آیت الله جعفر سبحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فاقیموا الصلاه ان الصلاه کانت علی المومنین کتابا موقوتا

سلام و تحیات خداوند بر کسانی که نماز اقامه را اقامه کرده و ندای آسمانی توحید را پاسخ مثبت داده اند.

سلام و درود خداوند بر امام راحل که پرچمدار این مسیر نورانی بود.

سلام و درود خداوند بر شهیدان و سردار دل‌ها که این همایش نورانی در سالروز شهادت آن مرد بزرگ برگزار می‌گردد و سلام و درود و تحیت خداوند بر شما که در این اجلاسیه نورانی شرکت نمودید.

قرآن کریم که برنامه زندگی سعادتمند بشریت را بیان نموده می‌فرماید: فاقم الصلاه لذکری و اقیموا الصلاه و بشرالمومنین و آیات نورانی دیگر که همه این آیات دارای معانی و مفاهیم بسیار بلند است که فقط در آن انسان را به حقیقت اقامه نماز و فلسفه واجب بودن آن آشنا می‌نماید و نیز برای بشارت و آرامش بشر می‌فرماید: الا بذکرالله تطمئن القلوب که اطمینان و آرامش حقیقی در یاد خداوند است و در همه ادیان آسمانی همین آرامش مورد تاکید قرار گرفته است.

نماز فریضه‌ای است که با ذکر مقدس الله اکبر شروع و با سلام و درود بر انسان‌های صالح و پاک تمام می‌شود.

اذکار بلندی که در نماز است همه و همه دلالت بر این دارد که این انسان می‌بایست با عالم غیب و قدرت مافوق همه قدرت‌ها در ارتباط باشد.

انسانی که در نماز تسبیح خداوند می‌گوید و حمد و سپاس ذات کردگاری را انجام می‌دهد در اوج عروج بوده و در کاملترین مصداق عبودیت و قرب به خداوند است.

اینجانب دعاگوی همه شما هستم و از خداوند متعال می‌خواهم که در پیشبرد اهداف این همایش نورانی موفق باشید و از زحمات و تلاش‌های همه دست اندرکاران به ویژه روحانی ارزشمند و مجاهد حجت الاسلام و المسلمین قرائتی تشکر می‌نمایم خداوند همه ما را از اقامه کنندگان نماز قرار دهد انشاالله.

والسلام علیکم و الرحمه و برکاته 

آیت الله جعفر سبحانی 
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb0zb8arhbg0p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما