قم نيوز : عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم با انتقاد از شهرداری در عدم توجه به تدوین پیوست‌های فرهنگی پروژه‌های عمرانی گفت: در یک سال گذشته هیچ اقدام موثری برای تدوین پیوست‌های فرهنگی اجتماعی پروژه‌های شهری انجام نشده و شهرداری قم باید پاسخگو باشد.
تذکر عضو شورای شهر قم به شهرداری در حوزه فرهنگ
تذکر عضو شورای شهر قم به شهرداری در حوزه فرهنگ
به گزارش قم نیوز معصومه آمره در شصت و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی و جایگاه او در تثبیت گفتمان انقلاب اسلامی در ابعاد داخلی و بین‌ا‌لمللی، عنوان کرد: شهید سلیمانی الگویی برای داشتن بصیرت و روشن‌بینی در برابر توطئه های‌دشمن است.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم در ادامه به لایحه اخذ مجوز اعمال مساعدت بابت برگزاری اردوی زائران راهیان نور اشاره کرد و افزود: شورا هیچ وقت با کمک به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و انقلابی مخالفت ندارد، اما این لایحه بدون هیچ‌گونه پیوست برنامه‌ای به شورا ارسال شده است.

آمره نسبت به ارسال لوایح بدون پیوست فرهنگی به شهرداری تذکر داد و تصریح کرد: دی ماه سال گذشته طرحی در شورا تصویب شد که بر اساس آن شهرداری موظف به تدوین پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی برای پروژه‌های عمرانی شهری شد. اما در یک سال گذشته هیچ اقدام موثری برای تدوین پیوست‌های فرهنگی اجتماعی پروژه‌های شهری انجام نشده است و شهرداری قم باید پاسخگو بوده و اهتمام بیشتری به این مسئله داشته باشد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcguu9q7ak9z34.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما