جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : 107779
مدیرکل راهداری استان قم خبر داد؛

انجام عملیات برف‌روبی و نمک پاشی در هزار کیلومتر از راه‌های استان

قم نيوز : مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم از انجام عملیات برف‌روبی و نمک پاشی در هزار کیلومتر از راه‌های استان قم در چند روز گذشته خبر داد.
انجام عملیات برف‌روبی و نمک پاشی در هزار کیلومتر از راه‌های استان
انجام عملیات برف‌روبی و نمک پاشی در هزار کیلومتر از راه‌های استان
به گزارش قم نیوز حسین زنجیرانی فراهانی بعد از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص اقدامات انجام شده در بارش‌های برف در محورهای استان قم اظهار داشت: در روزهای اخیر عملیات برف روبی و نمک باشی برای هزار کیلومتر از راه‌های استان که برف گیر بودند انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم بیان داشت: از روز سه‌شنبه هفته جاری شاهد بارش برف در مناطقی از استان قم بودیم که بلافاصله عملیات برف روبی و نمک پاشی در مسیرهای برف گیر انجام شد.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان بارش برف در هفته جاری در منطقه سلفچگان، قاهان و خلجستان و همچنین شهرستان‌های کهک و جعفریه بوده است افزود: در طی چند روز اخیر بیش از ۱۲۰۰ تن مخلوط ماسه و نمک در سطح محورهای برفگیر استان پاشیده شد که این امر مانع بستن مسیرها و انسداد آنان شد.

وی افزود: بیش از ۷۰ نفر از عوامل راهداری استان قم با ۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری نسبت به اجرای عملیات برف روبی در مناطق برف گیر اقدام کردند.

زنجیرانی عنوان داشت: هم اکنون ۸ راهدارخانه در محورهای اصلی استان قم در حالت آماده باش هستند تا بتوانند در صورت ادامه بارش برف عملیات لازم را انجام دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم افزود: هم اکنون به اندازه کافی مخلوط ماسه و نمک در انبارهای راهداری استان قم ذخیره شده و در مسیرهای اصلی و برفگیر استان قرار داده شد تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciyyaz3t1auy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما