قم نيوز : روابط عمومی شرکت گاز قم اعلام کرد گاز تمامی استخرهای استان برای جلوگیری از اُفت فشار گاز قطع شده است.
گاز تمام استخرهای قم قطع شده است/ هیچ تبعیضی در بستن گاز استخرها نیست
گاز تمام استخرهای قم قطع شده است/ هیچ تبعیضی در بستن گاز استخرها نیست
به گزارش قم نیوز روابط عمومی شرکت گاز استان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی برودت هوا و شکسته شدن رکورد مصرف گاز طبیعی در کشور، شرکت گاز استان قم برای جلوگیری از اُفت فشار شبکه خانگی، ناچار شده است تا گازرسانی به برخی صنایع و بخش‌های عمومی پرمصرف را محدود کند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «استخرها نیز با توجه به مصرف بالای گاز، یکی از مکان‌هایی هستند که بر اساس ابلاغیه شرکت ملی گاز به منظور کاهش مصرف انرژی، گازرسانی به آن‌ها می‌بایست به طور «موقت» قطع شود.

اما در خصوص خبر «تبعیض در بستن انشعاب گاز استخرها و استثنا شدن چند مجموعه»در برخی کانال‌های قمی به آگاهی می‌رساند: گاز تمامی استخرهای شهر قم به جز دو مورد قطع شده است که عدم قطع آن دو مورد نیز به دلیل جلوگیری و استنکاف مدیران این مجموعه‌ها از تمکین به قانون و قطع انشعاب گاز مجموعه‌های آن‌ها بوده است.

درباره قطع انشعاب این دو مجموعه نیز هماهنگی حراست شرکت گاز و نیروی انتظامی انجام شده و به زودی انشعاب گاز این استخرها نیز قطع می‌شود.

لذا روابط عمومی شرکت گاز استان قم، بدین‌وسیله انتشار خبر «تبعیض در بستن انشعاب گاز استخرها و استثنا شدن چند مجموعه» را تکذیب کرده و از اصحاب رسانه، مدیران کانال‌های خبری و عموم مردم خواهشمند است تا با پیگیری اخبار از مجاری رسمی و جلوگیری از انتشار شایعات، شرکت گاز را برای عبور از این شرایط یاری کنند.»

پایان پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc4mqsi2bqxm8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما