قم نيوز : استاندار قم در بازدید سرزده از شرکت گاز قم، اظهار داشت: امیدواریم با صرفه‌جویی که آحاد جامعه در زمینه مصرف گاز انجام می‌دهند، بتوانیم بدون قطعی گاز از پیک سرما عبور کنیم.
عبور از پیک سرما بدون قطعی گاز با صرفه‌جویی در مصرف اماکن پذیر است
عبور از پیک سرما بدون قطعی گاز با صرفه‌جویی در مصرف اماکن پذیر است
به گزارش قم نیوز سید محمد تقی شاهچراغی ظهر امروز در بازدید سرزده از شرکت گاز قم در جریان آخرین وضعیت گازرسانی به استان قم قرار گرفت.

استاندار قم در این بازدید، اظهار داشت: در سال جاری به دلیل تغییرات اقلیمی و نیز ورود هوای سرد سیبری به سمت کشورهای حوزه خلیج فارس، شاهد سرمای بی‌سابقه‌ای در استان‌های مختلف کشور به خصوص مناطق شمال و شمال شرقی بوده‌ایم.

وی عنوان داشت: گاز ورودی از سمت ترکمنستان نیز به دلیل سرمای بی‌سابقه در این کشور به سمت ایران قطع شد و استان‌های شمال شرق که در واقع در انتهای شبکه گازرسانی قرار دارند با افت فشار مواجه شدند.

استاندار قم عنوان داشت: کشور ترکمنستان نیز به دلیل آن که شاهد سرمای بی‌سابقه بوده با افزایش مصرف گاز و کمبود آن مواجه شده به گونه‌ای که در گزارش‌ها آمده جریان گاز در بخش‌های از پایتخت این کشور یعنی عشق آباد نیز قطع شده است.

شاهچراغی از تمامی تلاش‌های صورت گرفته در وزارت نفت نفت و نیرو در راستای مدیریت مصرف گاز، عنوان کرد: با اقداماتی که تاکنون انجام پذیرفته و همچنین مشارکت خوب استانداران در سراسر کشور گاز بخش خانگی در این هیچ منطقه قطع نشده و امیدواری با صرفه جویی بیشتری که آحاد جامعه انجام می‌دهند بدون قطعی گاز از پیک سرما عبور کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca60n6i49nwa1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما