دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : 10803
عباس ذاکریان

طرح هوشمندسازی تاکسی‌های قم تا پایان سال اجرا می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم از اجرای طرح هوشمندسازی تاکسی‌ها تا پایان سال در قم خبر داد.
طرح هوشمندسازی تاکسی‌های قم تا پایان سال اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز، عباس ذاکریان با اشاره به نوسازی و خصوصی سازی ناوگان اتوبوسرانی قم اظهار کرد: ظرف سه تا چهار سال اخیر کل ناوگان اتوبوسرانی نوسازی شده و همچنین بیش از ۷۰ درصد اتوبوس‌های ناوگان شهری به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت ترافیک خیابان‌های شهر قم عامل بازدارنده‌ای برای افزایش تعداد اتوبوس‌های ناوگان شهری است ابراز داشت: با توجه به مطالعات انجام شده در بخش حمل و نقل شهری به ۵۰۰ دستگاه اتوبوس نیاز داریم که در حال حاضر ۳۰۰ تا ۳۵۰ دستگاه اتوبوس در چرخه هستند با این وجود خیابان‌های شهر قم ظرفیت استفاده بیشتر از اتوبوس را ندارند.

عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم با اشاره به طرح محدوده طرح ترافیک هسته مرکزی شهر گفت: با اجرایی شدن این طرح و محدودیت رفت و آمد اتومبیل‌های شخصی و خلوت شدن خیابان‌ها در هسته مرکزی شهر می‌توان اقداماتی را برای گسترش حمل و نقل درون شهری انجام داد.

وی از هوشمند سازی تاکسی‌ها در آینده خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌های انجام شده و همچنین با کمک مردم و حمایت و استقبال آنها، طرح هوشمندسازی تاکسی‌ها تا پایان سال انجام خواهد شد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: همچنین سامانه کارت الکترونیک شهروند در دست اقدام است و مردم با اجرایی شدن این طرح می‌توانند در مترو، مونوریل، اتوبوس و تاکسی از این کارت استفاده کنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbfwb8.rhbggpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما