دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 10807
در قالب یک تور صنعتی صورت گرفت

بازدید دانشجویان قمی از شهرک صنعتی شکوهیه

قم نيوز : قم نیوز: جمعی از مسئولان، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های علمی کاربردی استان قم از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه بازدید کردند.
بازدید دانشجویان قمی از شهرک صنعتی شکوهیه
به گزارش قم نیوز، جعفر فرشچی با اعلام این خبر اظهار کرد: دانشکده علمی کاربردی شرکت شهرک‌های قم با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تور علمی بازدید از شهرک صنعتی شکوهیه قم را برگزار کرد.

وی با بیان اینکه در این تور صنعتی از واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی بازدید به عمل آمد گفت: در این برنامه علمی و صنعتی جمعی از اساتید، دانشجویان و مسئولان دانشگاه‌های علمی کاربردی قم حضور داشتند و از چند واحد صنعتی متناسب با رشته‌های تحصیلی مرتبط بازدید به عمل آمد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با اشاره به اهداف برگزاری این تور بیان داشت: یکی از مباحثی که از گذشته مطرح بوده و امروز نیز مسئولان به دنبال تحقق آن هستند نزدیکی مراکز آموزشی و دانشگاهی با بدنه صنعت است، به این معنی که تربیت نیروهای متخصص و کارآمد زمانی می‌تواند زمینه ساز رشد و توسعه صنعت و فن آوری باشد که این نیروها که در زمان مناسب بتوانند آموخته‌های علمی خود را به صنعت منتقل کنند.

وی ادامه داد: برای تحقق این مهم مسئولان دستگاه‌های مختلف و به خصوص خانواده صنعت و مسئولان آموزشی استان باید برنامه‌ریزی مناسبی را داشته باشند.

فرشچی اضافه کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی از سال‌ها قبل برنامه‌های متنوعی را به این امر اختصاص داده و حتی دانشگاه علمی کاربردی این شرکت با همین هدف در سال ۸۷ آغاز به کار کرد و تاکنون فارغ التحصیلان زیادی داشته است.

وی گفت: در مرکز علمی کاربردی شرکت شهرک‌های قم متناسب با نیاز خانواده صنعت رشته‌های جوشکاری، برق،‌ کسب و کار، حسابداری صنعتی و... پذیرش دانشجو صورت گرفته تا بتوانیم نیازهای واحدهای صنعتی استان را در حد مقدورات برطرف کنیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم ادامه داد: در کنار این مرکز تورهای صنعتی بازدید دانشجویان رشته‌های مختلف استان از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی متناسب با رشته‌های تحصیلی آنها را در دستور کار قرار دادیم تا در ابعاد مختلف بتوانیم صنعت را به مراکز آموزش استان نزدیک کنیم.

وی اضافه کرد: علاوه بر اقدامات فوق حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی مرتبط با بخش صنعتی و به ویژه شهرک‌های صنعتی از دیگر اقدامات حمایتی و تشویقی شرکت شهرک‌های صنعتی برای تعامل مراکز آموزش با خانواده صنعت است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfecdy.w6dxxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما