دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : 10810
سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز:

برای از دست دادن امتیاز به قم نیامده‌ایم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز گفت: با اینکه 14 امتیاز از صبا کمتر داریم اما برای از دست دادن امتیاز به قم نیامده‌ایم.
برای از دست دادن امتیاز به قم نیامده‌ایم
به گزارش قم نیوز، اسماعیل تقی‌پور در حاشیه آخرین تمرین تیمش در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم گفت: بازی در سالن حیدریان قم سخت است زیرا صبا اینجا به غیر از گیتی پسند تمامی حریفان را شکست داده و برتری آنها برابر منصوری نیز حکایت از این موضوع دارد.

وی ادامه داد: بازی صبای قم در مقابل منصوری قرچک را به دقت مرور کرده و به خوبی از صبای قم شناخت داریم اما این شناخت کافی نیست زیرا صبای قم بازیکنانی دارد که در هر لحظه از مسابقه غیر قابل پیش بینی بوده و از تکنیک قابل توجهی برخوردار هستند.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز با بیان اینکه بازیکنانش انگیزه دارند شکست بازی رفت در مقابل صبای قم را جبران کنند، اضافه کرد: ما در آخرین بازی خارج از خانه ناباورانه به تیم گیتی پسند باختیم در حالی که در آن بازی شایسته باخت با اختلاف چهار گل نبودیم.

وی با بیان اینکه بازی با صدرنشین لیگ برتر قطعا سخت و دشوار است، عنوان داشت: هیچ علاقه‌ای به از دست دادن امتیاز در دیدار برابر صبای قم نداریم و با توجه به نیاز مبرم‌ سه امتیاز این بازی، شاید در این مسابقه بازی انتحاری را در دستور کار خود قرار دهیم.

تقی پور اظهار داشت: این مسابقه حساسیت خاصی برای شهرداری تبریز دارد زیرا شهرداری ساوه دیروز موفق به شکست فرش آراء مشهد شد و حالا ما یک پله در جدول پایین آمده‌ایم، بازیکنان ما باید با تلاش، کوشش و بدون توجه به جایگاه تیم در جدول مسابقات تمام توان خود را برای پیروزی تیم در این دیدار به کار گیرند، زیرا این بازیکنان توانایی اثبات شایستگی‌های خود را دارند.

وی افزود: بازیکنان تیم و اعضای کادر فنی باید بدون توجه به جایگاه تیم و بازی در زمین حریف تنها برای موفقیت و رهایی تیم از انتهای جدول تلاش خود را به کار گیرند و با نمایش یک بازی فوق‌العاده فعل خواستن را برای کسب پیروزی در این دیدار به خوبی صرف کنند.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز با بیان اینکه بازی حساب شده و منطقی و کسب یک پیروزی روحیه تیمی ما را از شرایط کنونی خارج می‌کند بیان داشت: شاید در این مسابقه بنا به شرایط، بازی انتحاری را در دستور کار خود قرار دهیم چرا که ما هیچ علاقه‌ای به از دست دادن امتیاز در این مسابقه برابر صبا نداریم.

وی با اشاره به دیدار شهرداری تبریز مقابل گیتی پسند اصفهان در هفته سیزدهم، اظهار داشت: در این مسابقه بازیکنان ما هرچه زدند به در بسته خوردند و اصفهانی‌ها نیز با استفاده از موقعیت‌های‌ خود همه شرایط بازی را تغییر دادند‌، نتیجه عادلانه برای این بازی باخت تیم ما نبود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjyoev.uqeyvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما