چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : 108162

بازارچه حمایت از محصولات اقتصاد مقاومتی در قم برپا شد

قم نيوز : بازارچه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی با محوریت حمایت از بانوان کارآفرین به همت سپاه و بسیج استان قم همزمان با ایام چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قم برپا شده است.
بازارچه حمایت از محصولات اقتصاد مقاومتی در قم برپا شد
بازارچه حمایت از محصولات اقتصاد مقاومتی در قم برپا شد
به گزارش قم نیوز بازارچه محصولات اقتصاد مقاومتی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای حمایت از بانوان تولیدکننده به همت پایگاه بسیج حکیمه خاتون(س) با همکاری ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در حسینیه مسجد امام حسن عسکری(ع) برپا شده است.
 
عباس روحی جانشین بسیج سازندگی سپاه استان قم در بازید از غرفه‌های تولیدکنندگان با تاکید بر اینکه حمایت و پشتیانی از بانوان تولیدکننده در اولویت برنامه‌های بسیج سازندگی است، اظهار کرد: با بهره‌مندی از تسهیلات قرض‌الحسنه می‌توانیم بانوان کارآفرین را به صورت ویژه حمایت کنیم.

وی بر لزوم هدایت تولید‌کنندگان به سمت فروش فرااستانی و بین‌المللی تاکید کرد و افزود: فرد وقتی محصولی را خودش تولید کند انگیزه بیش‌تری برای فروش آن دارد اما در این مسیر نیازمند حمایت مسئولان استانی و ملی است.
 
همچنین برخی دیگر از مسئولان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) نیز در این بازارچه حضور یافته و با روند فعالیت بانوان تولیدکننده آشنا شده‌اند.
 
پایان پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcfvcdy0w6dxya.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما