دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : 10822
معاون عمرانی استاندار قم:

جاده سلفچگان به آزادراه تبدیل می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون عمرانی استاندار قم با بیان اینکه برطرف کردن مشکلات جاده سلفچگان در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است گفت: این جاده با همکاری وزارت راه و شهرسازی و بخش خصوصی به آزاد راه تبدیل می‌شود
جاده سلفچگان به آزادراه تبدیل می‌شود
به گزارش قم نیوز، جواد دلاوری با اشاره به برخی حوادث که در جاده سلفچگان رخ می‌دهد گفت: وزارت راه و ترابری با تدوین دو برنامه بلند مدت و کوتاه مدت به دنبال برطرف کردن مشکلات این جاده است.

وی با تبیین برنامه کوتاه مدت جاده سلفچگان برای جلوگیری از تکرار حوادث مرگبار رانندگی تصریح کرد: مقرر شده است در کوتاه مدت علائم راهنمایی و رانندگی و ایمن‌سازی این جاده به صورت دور برگردان انجام شود.

معاون عمرانی استاندار قم با بیان اینکه عملیاتی کردن برنامه کوتاه مدت در این جاده آغاز شده است گفت: ایمن سازی جاده سلفچگان توسط وزارت راه و شهرسازی و با مشارکت بخش خصوصی انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به تدوین و اجرای برنامه بلند مدت در جاده سلفچگان تصریح کرد: مقرر شده است وزارت راه و شهرسازی با مشارکت بخش خصوصی این جاده را به یک آزاد راه تبدیل کند.

دلاوری با بیان اینکه دولت در نظر دارد جاده‌های سلفچگان و گرمسار را به صورت مطلوب ارتقاء دهد تصریح کرد: با آزادراه شدن این دو جاده مهم از میزان حوادث رانندگی در این مسیرها کاسته خواهد شد.

وی ابراز داشت: عملیات اجرایی جاده گرمسار با مشارکت بخش خصوصی آغاز شده و اکنون ۵۰ درصد آن به پایان رسیده است.

معاون عمرانی استاندار قم ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در حال انجام مطالعات دقیق برای ارتقاء جاده سلفچگان است که امیدواریم پس مراحل اداری و قانونی بتوانیم عملیات اجرایی این جاده را تا قبل از پایان سال به اتمام برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه پس از اتمام تشریفات اداری و قانونی به سرعت عملیات اجرایی این جاده آغاز خواهد شد تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم شش بانده شدن این دو جاده حادثه آفرین را جشن بگیریم.

دلاوری عملیات اجرایی دو جاده سلفچگان و گرمسار را از افتخارات کارنامه دولت دانست و ذکر کرد: ایجاد این دو آزاد راه در قم می‌تواند به کاهش بار حوادث ترافیکی و افزایش امنیت تردد در این مسیرها کمک شایانی داشته باشد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcci4qs.2bqxi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما