شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۲
کد مطلب : 108262

استاندار قم پیگیر مشکلات مردم دستجرد شد

قم نيوز : استاندار قم در سفر سر زده به دستجرد مشکلات مردم این بخش را پیگیری کرد.
استاندار قم پیگیر مشکلات مردم دستجرد شد
استاندار قم پیگیر مشکلات مردم دستجرد شد
به گزارش قم نیوز استاندار قم روز جمعه در سفری سر زده به بخش دستجرد از طرح نهضت ملی مسکن و همچنین طرح‌های عمرانی این بخش بازدید و دستورات لازم برای تسریع در روند تکمیل آن‌ها را صادر کرد.

سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار در بازدید از طرح نهضت ملی مسکن شهر دستجرد با تاکید بر اینکه روند آماده سازی و ساخت باید مستمر باشد، گفت: با توجه اهمیت آماده کردن اماکن عمومی، مذهبی و خدماتی در طرح نهضت ملی مسکن ادامه ساخت یکی از مساجد، به شهرداری واگذار شد تا با کمک خیرین به سرعت تکمیل شود.

وی در بخش دیگری از این بازدید باتوجه به مطالبه مردمی شبانه روزی شدن خدمات درمانی در درمانگاه دستجرد در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم دستور بررسی میدانی این موضوع و تامین نیازمندی‌های درمانگاه را صادر کرد.

شاهچراغی همچنین در بازدید از طرح ساخت تقاطع غیرهمسطح باغیک-دستجرد با تاکید بر اهمیت این تقاطع در تماس با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم بر تسریع در روند ساخت این طرح تاکید کرد.

پیگیری صدور سند مالکیت برای زمین‌های قطعه ۱۱۵۱ همت آباد، توسعه ۵۰ هکتاری ناحیه صنعتی دستجرد، اصلاح نقاط حادثه خیز فوجرد و طینوج و تعیین تکلیف ورودی‌های شهر دستجرد از جمله مواردی بود که در این سفر پیگیری شد.

همچنین استاندارقم با حضور در آیین عبادی سیاسی نمارجمعه شهر دستجرد با مردم این شهر بی‌واسطه و چهره به چهره گفتگو و برخی مشکلات آن‌ها را پیگیری کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg379qxak9zx4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما