قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز جبهه استکبار از درون در حال فروپاشی است و اتحادیه اروپا دم از جدایی از آمریکا می‌زند که این نشان از پیروزی ملت غیور ایران و به ثمر نشستن شعار مرگ بر آمریکای مسلمانان جهان است.
جبهه استکبار از درون در حال فروپاشی است/ مسئولان از مدیریت جهادی دست برندارند
جبهه استکبار از درون در حال فروپاشی است/ مسئولان از مدیریت جهادی دست برندارند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله محسن اراکی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر مقدس قم در مصلی قدس اظهار کرد: امروز ما می‌بینیم که در بین جامعه اسلامی جنگ‌ها، خون‌ریزی‌ها، فقر و بسیاری از مشکلات، رخ داده است اما روز قدس روز بازگشت به خانه رسول خداست که در قرآن کریم به این موضوع اشاره شده است.
 
وی بیان کرد: در سوره مبارکه انعام بشارت داده شده که بازگشت به خانه رسول و اطاعت از رسول خدا (ص) تحقق خواهد یافت و آغاز بازگشت به سوی حضرت رسول از زمان انقلاب شکوهمند اسلامی و به دست امام راحل تحقق یافته است و صبر، استقامت و پایداری مردم ایران پس از انقلاب در برابر تحریم ها، تهاجم فرهنگی و توطئه‌های داخلی و خارجی ستودنی است.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: امروز در عراق، پاکستان، هندوستان، ترکیه، لبنان، سوریه، الجزایر و همه جای جهان اسلام کم و بیش حالت عجیب حضور مردم در میدان و اعلام پیوستگی به محور مقاومت تحقق یافته و این به معنای پیروزی ملت ایران و جبهه مقاومت و به ثمر رسیدن تلاش امامین انقلاب و شهدا است.
 
وی با تاکید بر اینکه امروز جبهه استکبار از درون در حال فروپاشی است، مطرح کرد: اتحادیه اروپا امروز دم از جدایی از آمریکا می‌زند و جهان در حال جبهه گیری در مقابل آمریکا است که این نشان از پیروزی ملت غیور ایران و به ثمر نشستن شعار مرگ بر آمریکای مسلمانان جهان است.
 
آیت‌الله اراکی ادامه داد: نتیجه اصرار ملت ایران بر حرکت در مسیر انقلاب و ادامه مقاومت در برابر دشمنان، بازگشت به خانه رسول اتفاق می‌افتد؛ این استقامت و آمادگی برای شهادت که در بین مردم و جوانان فلسطین وجود دارد بی‌سابقه است و مقاومت خستگی‌ناپذیر آنها به معنای بازگشت به خانه رسول (ص) و حیات مجدد امت اسلام است.
 
وی با اشاره به اینکه امت اسلامی در حال تجدید حیات و آمادگی برای خیزش بسیار بزرگ تمدنی است، ابراز کرد: امروز آمادگی برای شکل گیری یک امت واحده و مقاوم در برابر استکبار به وسیله انقلاب اسلامی ایران به وجود آمده و ما مطمئن هستیم که پیروزی جهانی نزدیک است.
 
استاد حوزه علمیه مطرح کرد: امیدواریم مدیران کشور، از این مدیریت جهادی که در پیش گرفته‌اند، دست بر ندارند و راه مدیریت جهادی را بر طبق آنچه که مقام معظم رهبری فرموده است، ادامه دهند و این جهاد اقتصادی به وسیله مدیران جهادی و تلاش همه‌گانی به عرصه توفیق نائل شود.
 
وی با بیان اینکه در عرصه سیاسی نیز موفقیت‌های بسیاری را شاهد بوده‌ایم، گفت: در عرصه فرهنگی نیاز به تلاش است و از مسئولان فرهنگی انتظار تلاش بیشتر داریم؛ حوزه علمیه و علمای اسلام از این موضوع نگران هستند و ما در این زمینه احتیاج به یک انقلاب فرهنگی داریم.
 
پایان پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcjmoevtuqeyxz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما