سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : 10861

دو نمایش از تئاتر قم به جشنواره بین المللی فجر راه یافت

قم نيوز : قم نیوز: دو نمایش باید امشب بروم و کابوس کشدار شادی از قم به سی و یکمین دوره جشنواره بین المللی فجر راه یافت.
دو نمایش از تئاتر قم به جشنواره بین المللی فجر راه یافت
به گزارش قم نیوز، رضا ابوذر روز سه شنبه در مراسم تجلیل از هنرمندان راه یافته به جشنواره بین المللی فجر که در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: پس از برگزاری جشنواره تئاتر استانی قم در مهرماه امسال، این دو نمایش به جشنواره منطقه تئاتر در یاسوج راه یافت.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، افزود: استان قم امسال با دو نمایش به نام های باید امشب بروم و کابوس کشدار شادی در اين دوره از جشنواره شركت خواهد داشت.

ابوذر خاطرنشان کرد: جشنواره بین المللی فجر هر ساله با حضور گروه های هنری داخلی و خارجی در ایام دهه فجر در تهران برگزار می شود.

وی افزود: استان قم بار دیگر پس از چند سال موفق به حضور و راه یابی نمایشی به جشنواره بین المللی فجر شده است.

در پایان این مراسم از ۱۲ نفر از هنرمندان این دو نمایش با اهدا تقدیرنامه توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با رویکرد «تئاتر برای همه» و با هدف روزآمدی نمایش ایرانی از طریق ارائه الگوهای شایسته مضمونی و ساختاری در دی و بهمن ماه امسال به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار خواهد شد

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfycdy.w6dxvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

علي
تنها نمايش بايد امشب بروم به جشنواره فجر راه پيدا كرده است . اين خبر شما غلط درج شده است.لطفا اصلاح بفرماييد.جلسهء مذكور هم براي تقدير از همين نمايش بود.يا اخبار آقاي ابوذر غلط بوده يا شما اشتباه كرده ايد.ممنون.

----------
با تشکر، خبر از خبرگزاری ایسنا نقل شده است.
-