سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : 108629

احداث پل رودخانه قمرود برای اتصال روستا‌های «ملک قلعه» و «قشلاق»

قم نيوز : مسئول بسیج سازندگی سپاه استان قم از اتمام پروژه احداث پل لوله‌ای رودخانه قمرود برای اتصال و ارتباط ایمن روستا‌های «ملک قلعه» و «قشلاق» خبر داد.
احداث پل رودخانه قمرود برای اتصال روستا‌های «ملک قلعه» و «قشلاق»
احداث پل رودخانه قمرود برای اتصال روستا‌های «ملک قلعه» و «قشلاق»
به گزارش قم نیوز سرهنگ علیرضا ایراندوست با اشاره به احداث پل لوله‌ای رودخانه قمرود جهت اتصال دو روستای «ملک قلعه» و «قشلاق البرز»، اظهار داشت: با احداث این پل ارتباط بین این دو روستا در وضعیت ایمن‌تری برقرار شد.

وی با اشاره به همراهی اداره کل راهداری، استانداری و بخشداری در اجرای این پروژه، ادامه داد: برای احداث این پل 600 میلیون تومان اعتبار به همت دستگاه‌های اجرایی و اهالی تأمین و با مشارکت بسیج سازندگی استان به بهره‌برداری رسید.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب علیه الاسلام استان قم ادامه داد: در اجرای این پروژه، بسیج سازندگی در حوزه تأمین ماشین‌آلات، تأمین بتن و ارتباط بین دستگاهی همراهی داشت و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز در تأمین لوله، ماشین‌آلات و آسفالت مورد نیاز مشارکت داشت.

ایراندوست همچنین با اشاره به همت اهالی و بخشداری در تأمین مالی اجرای طرح، یادآور شد: 140 میلیون تومان از اعتبار این طرح از طریق بسیج سازندگی سپاه استان قم تأمین شد.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی سپاه استان در اجرای این قبیل از طرح‌های محرومیت‌زدایی اهتمام ویژه‌ای دارد و در جهت رفع مطالبات مناطق کم برخودار حرکت می‌کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب علیه الاسلام استان قم، خاطرنشان کرد: این طرح یکی از پروژه‌های بر زمین مانده بود که پیمانکار قبلی برای اجرای آن بیش از یک میلیارد تومان برآورد هزینه کرده بود که با هماهنگی بین دستگاهی با هزینه کمتری نهایی و در اختیار مردم قرار گرفت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdxj0fnyt0z96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما