قم نيوز : یکی از مراجع تقلید گفت: جمهوری اسلامی با حمایت‌های خود از مردم بی دفاع فلسطین، یمن، عراق و سوریه اعتماد و نظر مسلمین را به خود جلب کرده است و انتظار می‌رود دولت، در مواجهه با کشورهایی که گرایش‌هایی به رژیم اشغالگر قدس دارند به گونه‌ای عمل کند که مانع از بروز برخی از رفتارها و اظهار نظرهای آنان شود.
آیت‌الله سبحانی: جمهوری اسلامی با دفاع از مظلومان نظر مسلمین جهان را جلب کرده است
آیت‌الله سبحانی: جمهوری اسلامی با دفاع از مظلومان نظر مسلمین جهان را جلب کرده است
به گزارش قم نیوز آیت الله جعفر سبحانی عصر دوشنبه در دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، اظهار داشت: دولت می‌بایست برای تکمیل برخی از طرح‌هایی که نیمه تمام مانده است اقدام لازم را انجام دهد چرا که این پروژه‌ها موجب نارضایتی و اذیت مردم شده است.
مرجع تقلید شیعیان ابراز داشت: پروژه منوریل در قم از جمله طرح‌های نیمه تمام است که بخشی از آن در سال‌های گذشته اجرایی شده و هم اکنون رها شده است و انتظار می‌رود دولت برای تکمیل آن اقدام لازم را انجام دهد.
وی عنوان داشت: جمهوری اسلامی با حمایت‌های خود از مردم بی دفاع فلسطین، یمن، عراق و سوریه اعتماد و نظر مسلمین را به خود جلب کرده است و انتظار می‌رود دولت، در مواجهه با کشورهایی که گرایش‌هایی به رژیم اشغالگر قدس دارند به گونه‌ای عمل کند که مانع از بروز برخی از رفتارها و اظهار نظرهای آنان شود.
در ابتدای این دیدار غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور ضمن ابلاغ سلام آیت الله رئیسی، گزارشی مختصر از برنامه‌های مهم دولت بیان کرد.
رئیس دفتر رئیس جمهور از صبح دیروز با سفر به شهر مقدس قم با برخی از مراجع و علمای قم دیدار و گفتگو کرده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی از اعضای شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت نیز در این دیدارها اسماعیلی را همراهی کرده است.
انتهای پیام /۱۳۷
https://qomnews.ir/vdceov8zxjh87pi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما