پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : 108806
منبع : ایسنا

واکنش رئیس مجمع نمایندگان طلاب نسبت به برخی بداخلاقی‌های رسانه‌ای

قم نيوز : رئیس مجمع نمایندگان طلاب نسبت به برخی بداخلاقی‌ها نسبت به مجمع نمایندگان طلاب در فضای مجازی واکنش نشان داد.
واکنش رئیس مجمع نمایندگان طلاب نسبت به برخی بداخلاقی‌های رسانه‌ای
واکنش رئیس مجمع نمایندگان طلاب نسبت به برخی بداخلاقی‌های رسانه‌ای
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جلال رضوی مهر، ۱۸ خرداد در مجمع عمومی نمایندگان طلاب که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد، با اشاره به برخی بداخلاقی‌ها علیه مجمع نمایندگان طلاب و عنوان کرد: خداوند متعال در آیه ۳۶ سوره اسراء،  فرموده است: « وَلَا تَقْفُ مَا لَیْسَ لَکَ بِهِ عِلْمٌ ۚ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ کُلُّ أُولَئِکَ کَانَ عَنْهُ مَسْئُولًا؛ از آنچه به آن آگاهی نداری، پیروی مکن، چرا که گوش و چشم و دل، همه مسوولند.»

وی با بیان این مطلب که رهبر معظم انقلاب به مجمع نمایندگان طلاب امید دارند، گفت: متأسفانه مطالبی در روزهای اخیر علیه مجمع نمایندگان طلاب در فضای مجازی مطرح شده که مطابق با واقعیت نبوده و برخی افراد نسبت به مطلبی که اطلاع کاملی از آن نداشته‌اند، هجمه‌هایی را روا داشته‌اند؛ در حالی که صحیح نبوده است.

وی با بیان اینکه این مجمع با رهبر معظم انقلاب عهد بسته و در حال خدمت رسانی به طلاب و فضلاست و بحمدالله کارهای بزرگی در طول این چهار ماه صورت پذیرفته است، افزود: مجمع نمایندگان طلاب، صاحب دارد و صاحب آن رهبر معظم انقلاب است و مطابق با منویات ایشان به پیش خواهیم رفت.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب اظهار کرد: برخی از افراد در رسانه‌های خود یقینا از روی دلسوزی و دغدغه سخن گفته‌اند؛ اما اطلاعات کاملی نداشته و باید قدری منصفانه سخن گفته و انتقاد کنند. این مجمع پذیرای انتقادات منصفانه و نظرات و پیشنهادهای طلاب و فضلاست و با آغوشی باز استقبال می‌کند.

وی به فعالیت‌های قرارگاه حوزه انقلابی مجمع نمایندگان طلاب اشاره کرد و گفت: همه ما نسبت به قرارگاه حوزه انقلابی مسئولیم و باید به این قرارگاه در رسیدن به اهداف و برنامه‌ها کمک نماییم. برگزاری مستمر جلسات کمیسیون های مجمع از ضروریات است و رؤسای کمیسیون ها در برگزاری آن حتی به صورت مجازی برنامه‌ریزی داشته تا عقب افتادگی‌ها جبران گردد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب به سالروز انتخاب حضرت آیت الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: یقینا رهبر معظم انقلاب، معجزه قرن ماست و ایشان نظام و انقلاب را از موج‌های پرخروش و صخره‌های ناامن به ساحل أمن هدایت نمود.

همچنین حجت الاسلام امینی اطهر، نماینده طلاب کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه به ارائه توضیحاتی پیرامون حواشی دعوت از یک نماینده سابق مجلس برای جلسه طلاب و فضلای استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت که متن سخنان این نماینده طلاب، بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

مجمع محترم نمایندگان طلاب یک تشکل برآمده از نگاه حکیمانه و خردمندانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب است که به عنوان بازویی راهبردی در جهت حفظ، تقویت و ترویج حوزویان تراز و حوزه انقلابی که وفاداری حداکثری خود را در همه موارد و به خصوص مواقع حساس و خطیر نسبت به راه و اهداف والای نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی و اندیشه‌های ناب امامین انقلاب و دفاع از حوزه تراز و فقاهت و ولایت و هم‌چنین تفکر ایمانی و انقلابی تاکنون داشته است و با قاطعیت و بدون هیچ تردیدی و تهدیدی ادامه می‌دهد.

 ضمن احترام و دفاع از همه نهادهای ارزشی و حاکمیتی و سازمان‌های وفادار به انقلاب و نظام اسلامی، اطمینان خاطر می‌دهیم توفنده‌تر از گذشته در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و در مسیر پاسداری از خون صدها هزار شهید اسلام و نظام تا شهدای مدافع حرم و حریم و مدافعان امنیت و ارزش‌ها، با تمام وجود در استحکام بیش از پیش این نظام ولایی و نظام فقاهت و ولایت ایستاده‌ایم.

انتهای پیام / ۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcawan6i49nwa1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما