شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب : 108814

رقابت تیم‌های شمشیربازی قم با حریفان در لیگ برتر

قم نيوز : رئیس هیات شمشیربازی استان قم گفت: نمایندگان قم در ۲ بخش آقایان و بانوان در دور برگشت مسابقات لیگ برتر شمشیربازی کشور از پنجم تیرماه به رقابت با حریفان خواهند پرداخت.
رقابت تیم‌های شمشیربازی قم با حریفان در لیگ برتر
رقابت تیم‌های شمشیربازی قم با حریفان در لیگ برتر
به گزارش قم نیوز علی قنبری امروز در خصوص تشریح آخرین وضعیت نمایندگان قم در لیگ‌برتر شمشیربازی کشور، طی سخنانی بیان کرد: دور برگشت مسابقات لیگ برتر شمشیربازی در تیرماه سال جاری به میزبانی شهر اردکان یزد برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: ما در بخش آقایان در اسلحه فلوره تیم‌های صنایع گچ نگین قم و خانه شمشیربازی قم را داشتیم که در پایان بازی‌های دور رفت مسابقات به ترتیب رتبه ششم و هفتم جدول را کسب کردند.
رئیس هیات شمشیربازی استان قم ابراز کرد: در بخش بانوان تیز تنها یک نماینده داشتیم که این تیم در پایان بازی‌های رفت رتبه نهم را کسب کرد.
وی در ادامه توضیح داد: در هر ۲ بخش برای اولین بار است که تیم‌داری می‌کنیم، هدف از شرکت در این دوره از مسابقات، کسب تجربه برای شمشیربازان قمی بود.
قنبری با اشاره به دور برگشت مسابقات لیگ‌برتر گفت: رقابت‌ها در بخش آقایان از ۵ تا ۷ تیرماه برگزار شود، بانوان نیز از ۱۲ تا ۱۴ تیرماه به رقابت خواهند پرداخت.
رئیس هیات شمشیربازی استان قم در پایان اظهار کرد: امیدوارم نمایندگانمان نتایج خوبی را در دور برگشت مسابقات کسب کنند، این حضور تجربه خوبی برای ما خواهد بود تا بتوانیم برای سال آینده با برنامه‌ریزی و آمادگی بهتری در لیگ شرکت کنیم.
پایان پیام/137
https://qomnews.ir/vdcjvoevxuqeyoz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما