قم نيوز : عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم در خصوص اعمال تعرفه قیمت‌های جدید حذف پارکینگ، گفت: در حال حاضر وضعیت اقتصادی جامعه پذیرای افزایش هزینه‌ها نیست و باید در اعمال تعرفه قیمت‌های جدید، این مهم در نظر گرفته شود.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم: وضعیت اقتصادی جامعه پذیرای افزایش هزینه‌ها نیست
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم: وضعیت اقتصادی جامعه پذیرای افزایش هزینه‌ها نیست
به گزارش قم نیوز نرجس نیازمند عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم در هشتاد و نهمین جلسه رسمی و علنی این شورا با اشاره به بررسی لایحه اخذ مجوز دریافت هزینه‌های احداث پارکینگ جایگزین از مالک و احداث پارکینگ عمومی در سطح شهر از طریق سازمان توسعه و عمران، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت اقتصادی جامعه پذیرای افزایش هزینه‌ها نیست و باید در اعمال تعرفه قیمت‌های جدید، این مهم در نظر گرفته شود.
وی ادامه داد: در افزایش نرخ تامین پارکینگ توان مردم در نظر گرفته شود، در بسیاری از مناطق مردم توان پرداخت این مبالغ را ندارند و باید به مردم کمک شود تا در سال کنترل تورم اقدامی موثر انجام شده و تصمیمی به نفع مردم گرفته شود.
نیازمند افزود: در حال حاضر امکان ساخت پارکینگ برای برخی از مردم به دلیل پایین بودن متراژ منزل و همچنین عدم دسترسی به برخی از شوارع به دلایل مختلف از جمله پیاده راه‌ها و … امکان‌پذیر نیست، از طرفی به دلیل بالا بودن هزینه حذف و ساخت پارکینگ، مراجعین غالبا به دنبال اخذ تسهیلات از بانک‌ها می‌باشند که این مهم نیز به دلیل سیاست‌های اقتصادی موجود امکان‌پذیر نیست.
 عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم گفت: باید تصمیمی اخذ شود که شرایط اقتصادی حاکم در سطح جامعه در این لایحه دیده شود، همچنین در تعیین نرخ هزینه حذف پارکینگ تفاوت املاک مسکونی و تجاری در نظر گرفته شود.
پایان پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdca6an6m49nwa1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما