قم نيوز : یکی از اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم، از سفرهای خارج از کشور شهردار این استان گلایه کرد و مرخصی‌های مداوم وی را خلاف قانون برشمرد.
سفرهای خارج از کشور شهردار قم دردسرساز شد / انتقاد عضو شورای شهر از مرخصی‌های بدون مجوز سقاییان نژاد
سفرهای خارج از کشور شهردار قم دردسرساز شد / انتقاد عضو شورای شهر از مرخصی‌های بدون مجوز سقاییان نژاد
به گزارش قم نیوز معصومه آمره، صبح دوشنبه ۲۹ خردادماه در جلسه علنی شورای شهر قم، با اشاره به مرخصی‌های شهردار مرکز این استان، بیان کرد: با استناد به ماده ۹ آیین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب ۱۹ خردادماه سال ۷۰ شهردار، به ازای هر یکسال یک ماه مرخصی دارد.

وی با بیان اینکه در تبصره یک این ماده، تاریخ استفاده مرخصی پس از تقاضای شهردار توسط شورای شهر تعیین می‌شود، تصریح کرد: لذا مرخصی شهردار باید توسط شورا تصویب شود و همچنین شورا می‌تواند تا دو ماه این مرخصی را به تعویق بیندازند.

آمره با اشاره به ضرورت عمل به قانون، خاطرنشان کرد: از آقای شهردار درخواست می‌شود که به قانون احترام گذاشته و از ایشان می‌بایست که در خصوص تذکر قانونی شورای شهر پاسخگو باشد.

وی اضافه کرد: همچنین در صورت مرخصی، شهردار می‌بایست یکی از معاونین خود را به عنوان جانشین، به صورت کتبی به شورا و مراجع ذی‌صلاح معرفی می‌کرد.

آمره در ادامه با بیان اینکه عدم حضور آقای شهردار در قم مصادف با مناسبت‌های ۱۴ و ۱۵ خردادماه  بود، اظهار کرد: مردم در این‌ مناسبت‌ها، که شاهد حضور گسترده زائرین در شهر مقدس قم بودیم، از نبود امکانات و برخی ناهماهنگی‌ها گلایه‌مند بودند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جلسات بررسی چگونگی ادامه پروژه منوریل در استانداری قم، گفت: در خلال برگزاری این جلسات نیز آقای شهردار غایب بودند و گوشی ایشان در حالت پرواز بود.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcdkj0foyt0zj6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما