سه شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : 108954
منبع : ایسنا

برپایی ۶۰ غرفه در مسیر پیاده‌روی بلوار پیامبر اعظم(ص) قم همزمان با عید غدیر

قم نيوز : سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: این سازمان نسبت به برپایی ۶۰ غرفه فرهنگی برای مواکب و گروه‌های مردمی در بلوار پیامبر اعظم (ص) اقدام کرده است و همچنین نصب تمثال مبارک سادات شهید در دستور کار این سازمان قرار دارد.
برپایی ۶۰ غرفه در مسیر پیاده‌روی بلوار پیامبر اعظم(ص) قم همزمان با عید غدیر
برپایی ۶۰ غرفه در مسیر پیاده‌روی بلوار پیامبر اعظم(ص) قم همزمان با عید غدیر
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد با اشاره به برپایی کاروان شادی غدیر تا ظهور همزمان با روز عید غدیر، اظهار کرد: همچون سال‌های گذشته کاروان شادی غدیر تا ظهور عصر روز عید غدیر حرکت خود را از حرم حضرت معصومه(س) به سمت مسجد مقدس جمکران آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در برپایی این کاروان که با حضور اقشار مختلف مردم قم برپا می‌شود مشارکت دارند، عنوان کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در قم در طول مسیر حرکت کاروان در بلوار پیامبر اعظم(ص) نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی اهتمام خواهد داشت.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: این سازمان نسبت به برپایی ۶۰ غرفه فرهنگی برای مواکب و گروه‌های مردمی در بلوار پیامبر اعظم (ص) اقدام کرده است و همچنین نصب تمثال مبارک سادات شهید در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه تامین صوت مسیر نیز بر عهده سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم است، یادآور شد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی برای پذیرایی از شرکت‌کنندگان در این کاروان از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

گفتنی است؛ کاروان شادی غدیر تا ظهور از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز عید غدیر از ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) حرکت خود را به سمت مسجد مقدس جمکران آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام /113

 
 
https://qomnews.ir/vdcenv8zejh87oi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما