چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : 10897
با برتری پر گل برابر پیکان صورت گرفت

تیم مرفاوی بالاخره برد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم با کسب برتری پر گل برابر پیکان تهران و به لطف توقف شاگردان سرمربی سابق خود دو پله در جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.
تیم مرفاوی بالاخره برد
به گزارش قم نیوز، صبای قم در حالی بعد از چهار هفته طعم پیروزی را در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور چشید که توقف شاگردان یحیی گل محمدی در مصاف پرسپولیس تهران برابر صنعت نفت آبادان نیز به صبا کمک کرد تا شاگردان عبدالصمد مرفاوی دو پله در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال صعود کنند.

تساوی پرسپولیس به نفع صبا
با اینکه صبای قم با کسب برتری چهار بر یک مقابل تیم فوتبال پیکان تهران ششمین برد این فصل خود را کسب کرد و بعد از چهار هفته پیروز شد اما اگر پرسپولیس تهران مقابل صنعت نفت آبادان پیروز می‌شد امکان صعود دو پله‌ای صبا در جدول وجود نداشت اما بازی خوب صنعت نفت آبادان و متوقف کردن پرسپولیس موجب شد تا صبای قم بالاتر از شاگردان یحیی گل محمدی دو پله به رده‌های بالای جدول نزدیک‌تر شود.

با برتری چهار بر یک در میهمانی تیم پیکان تهران فوتبالیست‌های صبای قم بعد از اینکه هفته‌ها نتایج خوبی نمی‌گرفتند و خیلی‌ها از موقعیت این تیم در نیمه دوم جدول نگران بودند، هفت امتیاز با صدرنشین لیگ برتر فاصله دارند و در جدول رده‌بندی لیگ برتر از رده سیزدهم به مکان یازدهم نقل مکان کرده‌اند.

در نخستین هفته از دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های صبای قم و پیکان تهران در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز به میزبانی شاگردان ویسی در ورزشگاه تختی تهران برابر یکدیگر قرار گرفتند که در این دیدار پیکانی‌ها می‌خواستند باخت در بازی رفت را برابر صبای قم تلافی کنند اما در این کار توفیقی نداشتند و شاگردان مرفاوی باز هم چهار گل به پیکان زدند و سه امتیاز از این تیم گرفتند.

این پیروزی در حالی برای تیم فوتبال صبای قم رقم خورد که تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر با ۲۴ امتیاز حاصل از شش پیروزی، شش تساوی و شش باخت در مکان یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس قرار دارد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcefv8z.jh87oi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما