چهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : 109037

روز دوم جشنواره حوا با اکران ۱۰ فیلم کوتاه و بلند در قم

قم نيوز : روز دوم جشنواره ملی فیلم «حوا» با اکران ۱۰ فیلم کوتاه و بلند داستانی و مستند در پردیس سینمایی وتوس قم پیگیری می شود.
روز دوم جشنواره حوا با اکران ۱۰ فیلم کوتاه و بلند در قم
روز دوم جشنواره حوا با اکران ۱۰ فیلم کوتاه و بلند در قم
به گزارش قم نیوز امروز چهارشنبه در سانس اول از ساعت ۱۵ تا ۱۷ فیلم های کوتاه «اتاق عقد» به کارگردانی حسن حبیب زاده،‌ «باشه برای فردا» به کارگردانی علی رحیمی، «وضعیت اورژانسی» به کارگردانی مریم اسمی خانی، «یک به توان بی نهایت» به کارگردانی علی صادقی و « شنیدن» به کارگردانی احمد صمیمی اکران می شود.

در سانس ۱۷ تا ۱۹ فیلم بلند سینمایی «شهربانو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی، تهیه‌کنندگی پگاه احمدی و نویسندگی پژمان تیمورتاش برای حاضران در جشنواره اکران خواهد شد.

در سانس ۱۹ تا ۲۱ نیز دو فیلم مستند اکران می شود، ابتدا «مقصد المپیک» به کارگردانی مرسده فلاح‌نژاد و یاسر خمسی و سپس «چلچالی سفری» به کارگردانی حسن جعفری برای علاقه مندان به نمایش درخواهد آمد.

در سانس پایانی روز دوم جشنواره حوا در قم نیز ابتدا مستند «چشم ها دست ها» و سپس «گالین» به نویسندگی و کارگردانی عزت الله پروازه اکران خواهد شد.

برنامه های جشنواره ملی حوا در قم تا روز جمعه با اکران تعداد دیگری آثار بلند و کوتاه سینمایی ادامه خواهد یافت.

امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم پیشتر درخصوص برگزاری جشنواره فیلم «حوا» در قم گفته بود: این رویداد به مرکزیت تهران و اکران آثار متنوعی از فیلم‌های بلند داستانی، فیلم کوتاه و فیلم مستند در هفته عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.

وی رویکرد اصلی این جشنواره را پرداختن به موضوع هایی نظیر تحکیم خانواده و جایگاه زنان در جامعه برشمرد و تصریح کرد: زبان هنر کارگشای حل بسیاری از مسائل است و ما باید جایگاه حقیقی و والای زن، همچنین اهمیت مقوله خانواده در جامعه را با زبان رسای هنر، به ویژه سینما تبیین کنیم.

 انتهای پیام / 113
 
https://qomnews.ir/vdchxwnzq23nvvd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما